تاریخ انتشار: 1396/07/01 19:47
باختی که حق راه آهن نبود؛
کد خبر: 181456

بیاتی نیا و راه آهن؛ بازنده های سرافراز/ با این بازی اینجای جدول چکار می کنید؟

دیدار تیم ها بادران تهران و راه آهن در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ربیعی به پایان رسید تا در یک بازی خوب، راه آهن بازنده ای سرافراز باشد.
بیاتی نیا و راه آهن؛ بازنده های سرافراز/ با این بازی اینجای جدول چکار می کنید؟

 در اولین بازی از هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهد دیدار تیم های بادران و راه آهن تهران بودیم، دو تیمی که در صدر و قعر جدول قرار داشتند و به نوعی می توان گفت کیلومترها فاصله از هر نظر با هم دارند.

راه آهن بحران زده که با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است تا قبل از این بازی از 5 بازی خود تنها یک امتیاز و با 10 گل خورده و  بدون حتی یک گل زده در قعر جدول ایستاده بود. اما در آن سوی میدان بادران قرار داشت که از همین تعداد بازی دارای 11 امتیاز و بعد  زا نفت مسجد سلیمان در رده دوم جدول ایستاده بود و آمده بود که در یک بازی راحت و با زدن گل های فراوان،  و در صورت لغزش نفت مسجدسلیمان به صدر جدول رفته و نفس راحتی بکشد.

اما آغاز بازی و روندی که دنبال شد، بیانگر چیز دیگری بود و شاگردان محسن بیاتی نیا که اگر بازی آنها به صورت مستقیم پخش مستقیم نمی شد شاید تصور دیگری از این تیم داشتیم، علی رغم شکستی که برابر بادران خوردند، ولی بازنده ای سرافراز بودند و حتی اگر کمی خوش شانس بوده و مهاجمان این تیم دقت بیشتری می داشتند، شاید می توانستند نتیجه ای دیگر را رقم بزنند.

بیاتی نیا با این که چند هفته ای بیش نیست سکان هدایت راه آهن را بر عهده گرفته است، اما مسیری که این تیم در پیش گرفته و تاکتیک های اجرا شده همانند پاسکاری های کوتاه و تک ضرب، خلق موقعیت های برنامه ریزی شده و هم چنین در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان در خیلی از مواقع بازی آن هم در برابر بادران تهران که صدرنشین لیک و مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است، یعنی این که راه آهن پتانسیل جهش را داشته و می تواند از انتهای جدول خود را رها کند و این دور از دسترس نبوده و کافیست که بازیکنان این تیم کمی به خود باوری برسند و در ضربات نهایی دقت عمل بیشتری داشته باشند.

این تیم اگر بتواند نقص گل زنی در بین مهاجمان خود را بر طرف نماید، می تواند با این نوع بازی که در برابر بادران ارائه نمود، نه تنها از انتهای جدول خود را رها نماید، بلکه تبدیل به یک تیم سرسخت در برابر تمامی تیم های حال حاضر در لیگ یک بوده و یقه مدعیان را هم بگیرد و شاید سرنوشت لیگ را هم با امتیاز گیری از تیم های مدعی در روزهای سخت، دچار تغییر نماید.

جان کلام این که بیاتی نیا و شاگردانش امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و درس خوبی به ربیعی و بادران دادند اگر چه نتیجه بازی بر روی کاغذ شکست این تیم را نشان می دهد اما آنها باید بدانند که پیروز واقعی میدان این نبرد بودندف چرا که با این شرایط و این امکانات و ازائه این بازی زیبا، شایسته تقدیر هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqmy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بادران-راه‌آهن؛ آیا بازاریابان با قطار به صدر جدول می‌رسند!
دربی تهران نشینان؛