تاریخ انتشار: 1398/01/03 18:29
کد خبر: 105732

هری کین: استرلینگ، باورنکردنی است

پیشرفت استرلینگ زیر نظر گواردیولا بسیار چشمگیر و محسوس بوده است.
هری کین: استرلینگ، باورنکردنی است

سه شیرها شب گذشته در مقدماتی یورو 2020 موفق شدند در ومبلی با 5 گل، مونته نگرو را در هم بکوبند. در این دیدار بهترین بازیکن انگلیس، رحیم استرلینگ بود که موفق به ثبت یک هت تریک شد. استرلینگ در این فصل توانسته 19 گل در 40 بازی برای سیتیزن‌ها به ثمر برساند و حالا کارش برای یورو را با ثبت اولین هت تریک ملی‌اش شروع کرده است.

هری کین درباره استرلینگ می‌گوید: او باورنکردنی است. رحیم در عین حال که بازیکن بزرگی است، انسان بسیار متواضعی نیز هست. او فقط می‌خواهد به سختی تلاش کند و بهتر از قبل باشد. مقابل مونته نگرو او را در اوج اعتماد به نفس تماشا کردید. روی گل اول خیلی خوب در محوطه جریمه جایگیری کرده بود. اینجا همان جایی است که اکثر گل‌ها در فوتبال به ثمر می رسند و رحیم این را در دو - سه سال اخیر به خوبی یاد گرفته و از آن در باشگاه و تیم ملی استفاده می‌کند. داشتن او در این فرم، خبر فوق العاده‌ای است. بازی در کنار او هم لذت بخش است و امیدوارم دوشنبه هم در همین فرم باشد.

 یک تیم برای موفق شدن نیاز دارد همه اعضای بخش هجومی‌اش گل بزنند یا پاس گل بدهند و همزمان هافبک‌ها هم در گلزنی تیم مشارکت داشته باشند و ما هم قرار است چنین تیمی باشیم. بازیکنانی داریم که به اندازه کافی برای انجام چنین سیستمی خوب و باکیفیت هستند. همه می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewnqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام بدون هری کین و سون