تاریخ انتشار: 1395/09/22 22:07
کد خبر: 243409

راه آهن به بازی با بوشهری ها می رسد یا نه؟

تیم فوتبال راه آهن تهران که هفته ها بدون پول تا به اینجای کار بالا آمده دیگر تاب مشکلات مالی را ندارد و به همین منظور 11 مرد اصلی خود را به همراه ندارد.
راه آهن به بازی با بوشهری ها می رسد یا نه؟

راه آهن که 2هفته پیش به دلیل مشکلات مالی امکان سفر به کرمان برایشان فراهم نبود با کمکی که از سوی فردی خیر به دستشان رسید به این سفر رفتند و با نتیجه تساوی به خانه بازگشتند و در بازی هفته گذشته هم مقابل نساجی در خانه به میدان رفتند اما در این چند روز آنها تحملشان طاق شده و دیگر نمی توانند به این شرایط ادامه دهند. باید دید آیا مهدی پاشازاده و شاگردانش در این بازی مقابل بوشهری ها حاضر خواهند شد یا خیر.

مدیرعامل  باشگاه راه آهن در گفت و گویی کوتاه  با فرتاک ورزشی اعلام کرد که تمام تلاششان را برای مهیا کردن سفر به بوشهر انجام می دهند اما هنوز در هزینه تهیه اتوبوس هم دچار مشکل هستند. او گفت: متاسفانه بازیکنان اصلی مان به دلیل مشکلات مالی تصمیم به اعتصاب و عدم حضور گرفتند و در تلاش هستیم تا بازیکنان امیدمان را متقاعد کنیم تا در این دیدار حضور پیدا کنند ضمن اینکه ما در پرداخت بلیت هواپیما با مشکل مواجه هستیم و تصمیم به سفر با اتوبوس داریم که آنها هم باید دید می توان هزینه اش را تهیه کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g577d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ساخت ورزشگاه دیدار افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی 2022 قطر توسط چینی‌ها