تاریخ انتشار: 1395/10/03 18:12
با جدایی قریب الوقوع از الاهلی
کد خبر: 241009

منصوریان جباری را برمی‌گرداند؟

با اعلام عدم نیاز سرمربی الاهلی قطر به مجتبی جباری به نظر می رسد حالا تیم فوتبال استقلال برای بازگشت او می تواند دست به کار شود.
منصوریان جباری را برمی‌گرداند؟

یوسف آدم سرمربی الاهلی قطر امروز اعلام کرد که با توجه به مصدومیت دوماهه مجتبی جباری او در این فصل از جمع این تیم جدا خواهد شد و حالا به نظر می رسد استقلالی ها می توانند جدی تر به بازگشت این بازیکن خلاق فکر کنند.

دوری سه ساله مجتبی جباری از استقلال یک پیغام روشن برای این تیم داشت و آن هم این بود که آبی ها در این فرصت زمانی موفق به جام نشدند و حالا شاید علیرضا منصوریان که در این مدت به شدت خلا یک هافبک بازیساز را در تیمش حس می کند تصمیم بگیرد او را به تیم سابقش بازگرداند. البته مجتبی جباری با اعلام پزشکان باشگاه الاهلی دو ماه به دلیل مصدومیت نمی تواند در میادین حضور داشته باشد اما شاید علیرضا منصوریان تصمیم بگیرد که در هفته های پایانی لیگ برتر از حضور این بازیکن در ترکیب تیمش بهره ببرد.

جباری در پایان لیگ دوازدهم به خاطر اختلافی که با علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی مدیرعامل و سرمربی وقت پیدا کرد، از این تیم جدا شد اما حالا با گذشت 3 سال از حضور او در قطر به نظر می رسد زمان بازگشتش به ایران و خداحافظی با پیراهن استقلال فرا رسیده است.

با گذشت 14 هفته از بازی های لیگ برتر بختیار رحمانی به هیچ عنوان موفق نشده رضایت کادرفنی استقلال را جلب کند و شاید این موضوع دلیلی باشد که منصوریان تصمیم بگیرد در نیم فصل دوم مجتبی جباری را به این تیم اضافه کند.

البته در صورتی که منصوریان بخواهد جباری را به استقلال برگرداند باید در تعطیلات نیم فصل یک جای خالی برای او کنار بگذارد چراکه این بازیکن تا دو ماه شرایط بازی کردن ندارد و احتمالا در اواسط نیم فصل دوم می تواند برای استقلال به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5ggd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار بعضی ها در پیراهن آبی رسما تمام شد؛ مغضوب شده های منصوریان چه کسانی هستند؟

منصوریان توجه کند؛  استقلال مشکل فنی ندارد، چاره  کار جایی دیگر است
برخی از بازیکنان آبی پوش نیاز به روانشناختی دارند