تاریخ انتشار: 1396/03/20 23:00
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی مطرح شد؛
کد خبر: 204633

سیدهادی موسوی: انگیزه‌های زیادی دارم و هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ می‌خواهم جزو بهترین مدافعان لیگ برتر شوم

سیدهادی موسوی یکی از بهترین مدافعان میانی فصل گذشته لیگ یک، قراردادش با سپیدرود رشت را تمدید کرد.
سیدهادی موسوی: انگیزه‌های زیادی دارم و هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ می‌خواهم جزو بهترین مدافعان لیگ برتر شوم

متن کامل گفتگوی سیدهادی موسوی، مدافع سپیدرود رشت با خبرنگار فرتاک ورزشی را در ذیل می خوانید:

فرتاک ورزشی: چهارمین سال حضور در سپیدرود این بار در لیگ برتر، چه حسی دارین؟

احساس خیلی خوبی دارم شاید همون طوری که که آدم توی خونه خودش راحته من هم اینجا راحتم، شاید از نظر مالی به اون چیزی که میخاستم یا محقش بودم نرسیدم اما با این انگیزه ای که دارم میخام خیلی بیشتر گذشته خودم رو به فوتبال ایران معرفی کنم، چون به نظرم سن اصلاً تو فوتبال مهم نیست و منم میخام همین مسئله رو اثبات کنم چون به نظر من تا وقتی که بدن سالمه آدم میتونه فوتبالش رو ادامه بده، ضمن اینکه من خیلی جاها که میگم بالای ۳۰ سال سن دارم کسی باور نمیکنه وقتی شناسنامه و فوتبالم رو میبینه متوجه میشه که این دوتا کاملاً باهم فرق دارن و این انگیزه زیادی در من ایجاد کرده، من میتونستم خیلی راحت شناسنامم رو دست بزنم و هفت یا هشت سال سنم رو کمتر کنم به شکلی که کسی هم نفهمه اما به هر حال انسان یه اعتقاداتی داره و من به اونا پایبند بودم

فرتاک ورزشی: حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال از نترس ترین منتقدان فوتبال ایران هست، آقای روشن تو اظهار نظری جالب گفتن که سپیدرود تیمی قابل احترام هست ولی زنگ تفریح تیم های لیگ برتریه و انسال به لیگ یک برمیگرده، به نظر شما با وجود این خرید های خوب بازهم ممکنه که سپیدرود به سرنوشت استیل آذین دچار بشه؟

آقای روشن خیلی عزیز هستن و ایشون فقط نظر شخصی خودشون رو بیان کردن و یه ذره برای این صحبتها زود بود که چه تیمی خوبه یا بد. توی زمین فوتبال معلوم میشه کی چیکارست و کدوم تیم تیمه. سال قبل هم تو لیگ یک خیلیها همچین نظری داشتن ولی نتیجه چیز دیگری شد.

فرتاک ورزشی: نزدیک به سه سال هست که تو رشت شکست نخوردین، علتش چی میتونه باشه؟ تغییرات کم در ترکیب یا هواداران پرشور؟

توی رشت با توجه به حضور هواداران خوبی که داریم همه تیمها به مشکل برمیخورن و ترکیب چند ساله بچه‌ها کنار هم هم میتونه یکی دیگر از دلایلش باشد.

فرتاک ورزشی: از پیشنهاداتت بگو؟ مطمئناً مدافع ثابت نایب قهرمان لیگ یک مورد توجه خیلی از تیم ها قرار گرفته؟

درباره پیشنهاد هام باید اعتراف کنم که پیشنهاد از تیمهای استقلال یا تیمهای بزرگ نداشتم و تیمهای وسط جدولی خواهان بودند که من جواب همه رو گذاشته بودم بعد از تعیین تکلیف وضعیت خودم در سپیدرود بالاخره سه سال عضو این تیم هستم و با گوشت و پوست خودم این تیم رو دوست دارم و افتخار میکنم که برای استان خودم بازی میکنم.

فرتاک ورزشی: گفتی که از نظر مالی به اون چیزی که میخاستی نرسیدی، اگه یک روز مجبور باشی بین یه پیشنهاد خوب و سپیدرود یه انتخاب داشته باشی، اون چی میتونه باشه؟

فکر کنم همین الان جواب رو دادم با وجود تمدید قراداد. من از لیگ یک پیشنهاد بیشتر از اینجا داشتم و لیگ برتر که جای خود داره. با این حال انتخاب اولم سپیدرود خواهد بود.

فرتاک ورزشی: فکر میکنی اشتباه سید محمد حسینی چی بود که به این راحتی لیگ برتر رو از دست داد؟

حقیقتش من نمیدونم وضعیت سید محمد به کجا رسیده و مطمئن هستم که خودش از به وجود آمدن این مشکل بیشتر از همه ناراحته. امیدوارم به زودی اون چیزی که به صلاحش هست اتفاق بیافته براش.

فرتاک ورزشی: علی نظرمحمدی از یه تیم کم ادعا یه مدعی قهرمانی ساخت، فکر میکنی تو لیگ برتر موفق بشه؟

ما یک تیم کم ادعا ولی پر انگیزه بودیم که موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم و برای امسال لیگ برتر انگیزه ما چند برابر شده و انشاءالله تو این فصل یک تیم خوب رو مشاهده میکنید.

فرتاک ورزشی: و در آخر اگه حرفی هست که نگفتین یا من نپرسیدم، بفرمایید؟

و در آخر از همه‌ی دوستداران و هواداران تشکر میکنیم که همیشه یارو یاور ما بودن. انشاءالله با بازیهای خوب توی لیگ برتر بتونیم یه ذره هم که شده شادی رو بهشون هدیه کنیم، امسال انگیزه های بالایی دارم و میخام جز بهترین های لیگ باشم تا انشاالله به هدفم که رسیدن به پیراهن تیم ملی برسم

خبرنگار: "ابوالفضل مهدی‌زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g76az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هادی موسوی: تمام تلاشمان را برای خوشحال کردن مردم رشت انجام می دهیم