تاریخ انتشار: 1395/11/25 14:33
کد خبر: 229481

کاوانی: بارسلونا تیم بزرگی است اما ما هم بهترین تیم فرانسه هستیم

مهاجم اروگوئه ای پاری ‌سن‌ ژرمن پیش از دیدار با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد تیمش توانایی غلبه بر کاتالان‌ها را دارد.
کاوانی: بارسلونا تیم بزرگی است اما ما هم بهترین تیم فرانسه هستیم

به‌ گزارش ‌فرتاک ورزشی، پاری ‌سن‌ ژرمن خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند.

ادینسون کاوانی که امید نخست پاریسی‌ها برای گلزنی برابر بارسلوناست، در مورد دیدار حساس پیش‌رو اظهار کرد: فوتبال بازی برد و باخت است. همچنان‌که احتمال پیروزی وجود دارد، شکست هم دور از ذهن نیست. تفکر تیم است که برنده و یا بازنده را مشخص می‌کند. تیمی که تنها به پیروزی فکر می‌کند، طبیعی است که بیشتر پیروز می‌شود. در پاری ‌سن‌ ژرمن به توانایی خود ایمان داریم. به خوبی می‌دانیم بارسلونا تیم بزرگی به شمار می‌رود و بازی کردن برابر این تیم آسان نیست. به دلیل اینکه به خود ایمان داریم، می‌توانیم تیم خوب بارسلونا را شکست بدهیم. بازیکنانی در اختیار داریم که توان درخشش در لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

بهترین گلزن فصل جاری رقابت‌های لیگ فرانسه در پایان سخنانش هم گفت: بازی بسیار سختی برابر بارسلونا داریم. باید همه بازیکنان در این دیدار بزرگ از جان مایه بگذارند. اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم، باید بدون اشتباه باشیم و با نهایت تمرکز بازی کنیم. می‌توانیم  بارسلونا را شکست بدهیم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

کاوانی در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در ۲۵ بازی توانسته ۲۵ گل به ثمر برساند تا به خوبی جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ را پر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb7z5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوانی: می خواهم با PSG تمدید کنم