تاریخ انتشار: 1395/12/20 23:52
کد خبر: 223909

پایان یا حماسه اکبر؟

اکبر اوتی فوتبال خراسان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.
پایان یا حماسه اکبر؟

اکبر میثاقیان، سرمربی تازه‌وارد سیاه‌پوشان مشهدی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

وی که ۶ روز است هدایت تیم لیگ برتری سیاه جامگان را برعهده گرفته، در دو بازی اخیر تیمش در برابر استقلال و سپاهان گرچه نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفته اما در نیمه دوم پیروزی را با تساوی عوض کرده‌است. گرچه در شرایط عادی کسب تساوی برابر استقلالِ آماده علیمنصور یا سپاهان اصفهان نتایج خوبی به نظر می‌رسد اما حال و هوای اورژانسی سیاهجامگان را تنها برد بهبود می‌بخشد.

میثاقیان به قول خودش با قبول هدایت تیم سیاه جامگان ریسک بزرگی کرده و حالا باید منتظر ماند و دید که در نهایت به یاد دوران اوج و حضور در راه‌آهن، می‌تواند منجی شود یا نه؟

میثاقیان که با ۵ صعود به لیگ برتر رکورددار است، شاید سیاهجامگان را آخرین شانس خود برای بقا در فوتبال ایران دیده‌باشد. سرمربی سابق تیم‌های ابومسلم، شموشک، راه‌آهن، پدیده، آلمینیوم و ... چند سالی هست که نتوانسته نتایج خوب گذشته را تکرار کند.

اکبر اوتی بعد از جدایی از پدیده، در سه سال اخیر هدایت تیم‌های لیگ یکی مس کرمان، خونه‌به‌خونه و البته بادران را برعهده داشته و در هر سه تیم شکست خورده‌است.

پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ مشخص می‌شود که میثاقیان و حرکات لب خط خاصش در فوتبال ایران ماندگار می‌شوند یا فوتبال روی بدش را باز هم به اکبر اوتی نشان می‌دهد و وی رهسپار همان راهی شود که کربکندی، یاوری و ... پیش‌تر رفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbq5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: برای ماندن نا امید نیستیم/ بازیکنان ما با شرف بازی می‌کنند