تاریخ انتشار: 1397/02/21 10:19
کد خبر: 148409

واکنش عجیب مورینیو به درگیری پوگبا و بازیکن وستهام + عکس

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به جدال فیزیکی هافبک فرانسوی تیمش و بازیکن وستهام در لندن واکنش طنز‌آمیزی نشان داد.
واکنش عجیب مورینیو به درگیری پوگبا و بازیکن وستهام + عکس

تساوی بدون شب گذشته (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و وستهام در ورزشگاه المپیک لندن، تحت تأثیر یک اتفاق جنجالی قرار گرفت؛ درگیری پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ با مارک نوبل کاپیتان تیم میزبان در سه دقیقه به پایان بازی که به زد و خورد فیزیکی کشید. این درگیری پس از آن به وقوع پیوست که پوگبا با یک تکل خشن پای نوبل را هدف گرفت و خوش‌شانس بود که کارت قرمز داور را مقابل چشمانش ندید. درگیری دو بازیکن با ورود هم‌تیمی‌های آنها اندی کارول مهاجم وستهام و لوک شاو مدافع منچستریونایتد شدت گرفت و با این حال جزو دو بازیکنی که درگیری را شروع کردند، بازیکن دیگری کارت نگرفت.

با همه جنجالی که این اتفاق به راه انداخت، ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ به این ماجرا واکنش چندان مهمی نشان نداد و ترجیح داد که با یک اشاره طنزآمیز از کنار قضیه بگذرد.

او که تیمش با این نتیجه نایب قهرمانی‌اش در این فصل لیگ برتر را قطعی کرد، گفت: همه چیز به خوبی مدیریت شد. من داشتم صحنه‌های آن اتفاق را نگاه می‌کردم و به نظر لحظه رودررو شدن پوگبا و نوبل شبیه زمانی است که دو دوست صمیمی به یکدیگر نگاه می‌کنند! آخر بازی هم دو بازیکن یکدیگر را در آغوش گرفتند، روی یکدیگر را بوسیدند و پیراهن‌های‌شان را با هم عوض کردند. همه چیز خوب بود. دو تیم بازی جنگنده‌ای کردند. ما یک امتیاز می‌خواستیم تا نایب قهرمان شویم. حریف اما هیچ چیزی لازم نداشت چون در بازی قبلی‌اش برابر لسترسیتی به چیزی که می‌‌خواست رسیده بود. با این حال آنها آمده بودند تا پیروز میدان را ترک کنند.

مورینیو افزود: بازی بسیار پرچالشی بود. موس (داور) هم حواسش به همه چیز بود و ماجرا را به شیوه‌ای خوب مدیریت کرد چون بازی بسیار پرتنش بود. من از صحنه دور بودم اما زمانی که واکنش بازیکنان را دیدم، فهمیدم که اتفاق خارق‌العاده‌ای رخ نداده است.

آقای خاص تیمش را با 8 تغییر نسبت به ترکیب همیشگی به میدان فرستاد تا مهره‌های اصلی خود را برای مصاف یکشنبه شب مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس آماده نگه دارد.

او در این باره تأکید کرد: ما سعی کردیم طوری تیم را بچینیم که امتیاز بگیریم اما در عین حال می‌خواستیم به نیمکت‌نشینان‌مان هم فرصت بازی بدهیم. حتی برای آنهایی که احتمالاً در فینال حضور خواهند داشت هم خوب نیست که دو سه هفته بازی نکنند و باید به بازی‌ کردن ادامه دهند. در هر صورت من فکر می‌کنم که ما امشب حق‌مان بود یک امتیاز بگیریم. وقتی قهرمانی ممکن نیست، نایب قهرمانی بهترین عنوان است و این عنوانی است که ما کسب کردیم. ما نایب قهرمان شدیم و حالا می‌توانیم با رویکرد و ذهنیتی متفاوت برای بازی یکشنبه آماده شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg5v5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اسلوان بیلیچ:مورینیو همانند یک معجزه است