تاریخ انتشار: 1396/07/19 22:11
اختصاصی| پس از 5 هفته ناکامی؛
کد خبر: 178681

پاداش در صدر گلزنان/ طلسم گل نزدن‌های فرشید شکسته شد

طلسم گل نزدن های فرشید پاداش در بازی با صبای قم شکسته شد تا او در کنار روح الله باقری در صدر جدول گلزنام لیگ یک قرار بگیرد.
پاداش در صدر گلزنان/ طلسم گل نزدن‌های فرشید شکسته شد

 لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته هشتم خود را هم پشت سرگذاشت تا آرام آرام تیم ها شکل تیمی خود را پیدا کرده و با شناخت بیشتری به مصاف حریفان بروند.

همواره و بدلیل عدم شناخت تیم ها از یکدیگر و هم چنین با توجه به عدم هماهنگی در بین بازیکنان، در چند هفته اول انسجام لازم در بین تیم ها نبوده و بازیکنان هم آن طراوات و شادابی را ندارند و به همین خاطر است که معمولا می گویند از هفته پنجم به بعد می شود روی تیم ها و بازیکنان حساب باز کرد که تا چه اندازه می توانند حرف برای گفتن داشته باشند.

اما این موضوع برای فرشید پاداش متفاوت بود، او در اولین بازی لیگ دسته اول وقتی شهرداری ماهشهر به مصاف راه آهن تهران رفت، به تنهایی 3 گل وارد دروازه حریف کرد و پایه گذار چهارمین گل هم بود تا همه نگاه ها را متوجه خود کند. شروعی توفانی که لیگ را تحت تاثیر قرار داد.

مهاجم فرصت طلب شهرداری ماهشهر در هفته دوم نیز توانست یک گل و یک پاس گل در برابر شهرداری تبریز بدهد تا نشان دهد که می تواند یکی از موثرترین بازیکنان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

اما همان طور که پیش بینی می شد، تیم ها با شناخت از این بازیکن او را کنترل نمودند تا در 5 هفته پشت سر هم هیچ اثری از آن مهاجم چابک و فرصت طلب در زمین دیده نشود و گویی او را طلسم کرده باشند.

هفته هشتم و بازی با صبای قم وقتی که همه داشتند درخشش او را فراموش می کردند، فرشید پاداش دوباره پایش به گلزنی باز شد تا با 5 گل در کنار روح الله باقری مهاجم خطرناک خونه به خونه در صدر جدول بایستد.

شهرداری ماهشهر و مهاجم خطرناک او باید در هفته نهم در برابر فجرسپاسی صف آرایی کنند، بازی که می تواند روند درحشش این بازیکن را ادامه دهد یا این که باز هم باید شاهد افت این بازیکن بوده و برای زدن ششمین گل از سوی این بازیکن هفته ها صبرکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grl9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول کامل گلزنان لیگ یک در پایان هفته اول
فرشید پاداش مقتدرانه در صدر؛

جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته هشتم/ صدر، شریک پیدا کرد
اختصاصی| در هفته‌ای که باقری گلزنی نکرد؛

صبا از شکست گریخت/ پاداش گل زد اما ناجی نشد!
تساوی صبای قم و شهرداری ماهشهر؛

تیکدری و پاداش ناکامان تقابل مس و ماهشهر
اختصاصی| فرصت سوزی دو مهاجم جوان؛