تاریخ انتشار: 1396/01/27 21:05
اختصاصی| هفته سی و دوم لیگ یک؛
کد خبر: 216633

پیش بازی پارس جنوبی جم - ملوان؛ جنگ جنگ تا پیروزی

ملوان در صورت کسب پیروزی در این دیدار شانس صعود به رده اول جدول و صعود به لیگ برتر را دارد.
پیش بازی پارس جنوبی جم - ملوان؛ جنگ جنگ تا پیروزی

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز( دوشنبه ۲۸ فروردین) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین تقابل دو تیم به هفته پانردهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میزبان پارس جنوبی جم بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان رسید گل ملوان را در آن دیدار مهیار زحمتکش و گل تیم پارس را محمد حسین مهر آزما به ثمر رساند .

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب ۵۶ امتیاز از ۳۱ بازی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر سه امتیاز این دیدار می تواند به رده اول جدول قرار گیرد و تیم پارس جنوبی جم نیز با کسب ۵۶ امتیاز از ۳۱ بازی در رده دوم جدول رده بندی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان قرار دارد .

سه دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر سه برد ، پنج گل زده و دو گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب ۹ امتیاز ممکن بوده است .

در کارنامه تیم پارس جنوبی جم در سه دیدار اخیر دو برد و یک مساوی ثبت شده است، پارس جنوبی جم در این سه دیدار اخر ۳ گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده است و حاصل این نتایج کسب هفت امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است و در این دیدار محمد عطایی- حسین رحیمی پور-علیرضا حیدرپناه را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. ناظر این دیدار نیز فریدون اصفهان است.

پیش بینی :

ملوان بعد از تعطیلات نوروز در سه دیدار حساس اخر خود توانسته هر نه امتیاز ممکن را بدست آورد و خود را هر چه بیشتربه لیگ برتر نزدیک کند ملوان سه دیدار تا لیگ برتر فاصله دارد از این سه دیدار باقی مانده یک دیدار را میزبان است و دو دیدار را میهمان است ملوان این بازی با پارس جنوبی جم همسایه نزدیک جدولی خود بازی دارد و سه امتیاز این بازی می تواند کار ملوان را برای صعود هر چه بیشتر هموار کند و سه امتیاز از رقیب هم امتیازی خود جلو بیفتد .

تنها غائب ملوان در این دیدار رضا اعتمادی و صادق صادقی به دلیل مصدومیت هستند.

در طرف مقابل پارس جنوبی جم قرار داد که در هفته های اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشته است و شانس برای صعود در لیگ برتر را دارند و برای صعود تلاش می کنند .

مس رفسنجان خط دفاع بسیار خوبی را دارا می باشد و اولین خط حمله لیگ ازادگان را دارد از سی و یک بازی گذشته ۱۴ برد ۱۴ تساوی و ۳ باخت را در کارنامه خود دارد.

پارس جنوبی جم دو رکورد در این لیگ از خود بجای گذاشته است با ۱۲ گل کمترین گل خورده و با ۳ باخت کمترین باخت این لیگ را در کارنامه خود دارد .

پارس سه شکست خود را در هفته های ۸ و ۹ و ۱۰ در سه هفته پیاپی مقابل اکسین و مس کرمان و راه اهن خورده است و در ۲۱ هفته بعد هیچ باختی را در کارنامه ندارد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvbkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛

تحلیل مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در هفته 31
اختصاصی| سه شمالی و دو جنوبی در کورس رقابت؛