تاریخ انتشار: 1396/06/07 12:49
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 186081

مهابادی: نور استادیوم ماهشهر وحشتناک مشکل دارد/ مساوی عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز معتقد است که وضعیت نور استادیوم ماهشهر افتضاح است.
مهابادی: نور استادیوم ماهشهر وحشتناک مشکل دارد/ مساوی عادلانه بود

 داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با شهرداری ماهشهر گفت: نور استادیوم ماهشهر وحشتناک مشکل دارد. سه نورافکن در ارتفاع 15 تا 20 متری گذاشتند که خیلی زشت است. من برای اولین بار است که چنین سطح میزبانی را شاهد هستم. خیلی اذیت شدیم و من که کنار خط بودم از آن طرف خط خبری نداشتم که چه کسی صاحب توپ است.

وی ادامه داد: وقتی که توپ 30 متر بالا می رفت اصلا محو می‌شد و معلوم نبود کجا فرود خواهد آمد. گلی هم که در دقایق پایانی خوردیم، دروازه بان ما گفت که نور اذیتم کرد و اصلا توپ را ندیدم.

مهابادی درخصوص داوری گفت: یکی از بازیکنان حریف به داور چیزی گفت و داور دقیقه 70 بازی آن بازیکن را اخراج کرد و کادرفنی و بازیکنان شهرداری ماهشهر ریختند سر داور و 5-6 دقیقه کاملا بازی خوابید و ناگهان دیدیم داور کارت قرمز را پس گرفت.

سرمربی برق جدید درخصوص گلی که این تیم دریافت کر گفت: ما روی گلی که هم خوردیم منصفانه نبود. من حتی به سرمربی و بازیکن حریف نیز گفتم این موضوع را. بازیکن ما روی زمین خوابیده بود و از شدت مصدومیت داشت درد می‌کشید اما آنها توپ را به بیرون نزدند و همان توپ آمد و برای داور برای حریف خطا گرفت و از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

مهابادی در پایان خاطر نشان کرد: از بازیکنانم راضی هستم و به غیر از صحنه گل که کمی بی دقت بودیم، بچه های عملکرد خوبی داشتند و از آنها راضی هستم. دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم و بازی پایاپایی بود به نظرم مساوی عادلانه بود. بچه های ما در این بازی شایسته حداقل امتیاز بازی بودند و هواداران برق شک نکنند که این جوانان، برایشان افتخار آفرینی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxjdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره برق جدید مقابل شهرداری ماهشهر
برق با یک غائب به ماهشهر رفت؛

مهابادی: به خوبی شهرداری را آنالیز کردیم/ گرما در ماهشهر آزار دهنده است!
امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به تیم ما داشته باشند؛