تاریخ انتشار: 1396/07/16 13:22
مهاجم برق جدید در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 179259

حمید نوری: اگر مشکلات مالی ما ادامه داشته باشد، نمی‌توانیم تا پایان لیگ مدعی بمانیم/ تیم جوانی داریم که تشنه موفقیت هستند

مهاجم تیم فوتبال برق جدید شیراز نسبت به مشکلات این تیم سخن گفت و از مسئولین تقاضا کرد تا به داد آنها برسند.
حمید نوری: اگر مشکلات مالی ما ادامه داشته باشد، نمی‌توانیم تا پایان لیگ مدعی بمانیم/ تیم جوانی داریم که تشنه موفقیت هستند

 حمید نوری هافبک نفوذی تیم فوتبال برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با صبای قم گفت: بازی خوبی مقابل صبا انجام دادیم هر چند همانند بازی های قبلی خود کار نکردیم چرا که چند تغییر در ترکیب داشتیم و البته مصدومان مان هم به بازی نرسیدند اما نتیجه رضایت بخش بود. تیم حریف هم موقعیت های زیادی بر روی دروازه ایجاد کرد اما ما باهوش بودیم و از موقعیت های خود نهایت استفاده را کردیم و توانستیم پیروز بازی شویم.

وی درخصوص بازی هفته آینده این تیم گفت: بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم چرا که آن ها در خانه بازی می کنند و طبیعتا برای برد می آیند و تا اینجای کار نیز نتایج خوبی کسب نکرده اند و می خواهند خود را به اثبات برسانند اما ما نیز قطعا به برد فکر می کنیم تا به جایگاه خود در بالای جدول بهبود ببخشیم.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: در پایان امیدوارم که مسئولین شهر شیراز به کمک این تیم بیایند چرا که اگر همین طوری پیش برویم نمی توانیم مدعی بمانیم و از نظر مالی به مشکل بر می خوریم. تیم خوب و جوانی را در اختیار داریم که تشنه موفقیت می باشد، امیدوارم که همه چیز دست به دست هم بدهند تا ما در پایان فصل لیگ برتری شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5dmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده این فصل لیگ یک؛ برق جدید شیراز!
عملکرد بسیار درخشان مهابادی در فارس؛

مهابادی و برق مدعی شدند/ افاضلی روی نوار بدشانسی!
پیروزی خانگی برق جدید مقابل صبا؛