تاریخ انتشار: 1396/08/22 18:57
اختصاصی| یک تیم کامل بوشهری‌ها به ماهشهر نرفت؛
کد خبر: 173911

پیش بازی شهرداری ماهشهر-ایرانجوان؛ کار سخت دلگرم در ماهشهر/ سیدکوروش احیا می‌شود!

دو تیم شهرداری ماهشهر و ایرانجوان بوشهر از سری مسابقات لیگ یک در هفته سیزدهم، در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی شهرداری ماهشهر-ایرانجوان؛ کار سخت دلگرم در ماهشهر/ سیدکوروش احیا می‌شود!

 این بازی اولین تقابل دو تیم می‌باشد. ایرانجوان و شهرداری ماهشهر که در نیمه پائینی جدول رده بندی قرار دارند،با پیروزی در این بازی می‌توانند به جدول مسابقات باز گردند خصوصا اگر برنده این بازی، شهرداری ماهشهر باشد.

ایرانجوان بوشهر از 12 بازی که در لیگ انجام داده است، در دو بازی موفق به پیروزی شده است و 5 شکست و تساوی نیز در کارنامه این تیم ثبت می‌باشد. بوشهری‌ها این فصل موفق شدند 11 گل به حریفان خود بزنند که اویس کردجهان با زدن 6 گل، سهم بسزایی در این تعداد گل داشته است اما آنها در فاز دفاعی، چندان درخشان ظاهر نشدند و 16 گل در 12 بازی خوردند که پس از راه آهن، ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را دارا می‌باشد.

ایرانجوان دو پیروزی‌اش را با غلامرضا دلگرم کسب کرده است و تغییرات در تیم، به بوشهری‌ها کمک کرده تا از قعر جدول کمی فاصله بگیرند اما آنها در بازی با شهرداری ماهشهر، 7 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند. صادق گشنی، وحید اصغرزاده و محمد طارمی به دلیل محرومیت و فرشاد اسماعیل زاده، اویس کردجهان، حسین موجی و سجاد مشایخ نیز به دلیل مصدومیت، غائبان ایرانجوان مقابل شهرداری ماهشهر می‌باشند. ایرانجوان چنانچه در این بازی مساوی کسب کند، به صدمین تساوی خود در یازدهمین سال حضورش در لیگ یک خواهد رسید.

در مقابل اما شهرداری ماهشهر شرایط مناسب‌تری نسبت به حریف بوشهری‌اش دارد. ماهشهری‌ها از 12 دیداری که در لیگ انجام دادند، در 4 شکست، تساوی و پیروزی را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند و با زدن 16 گل، یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله لیگ را دارد و آنها در 12 بازی، 13 گل نیز دریافت کرده‌اند.

شهرداری ماهشهر در این فصل نتایج نوسانی زیادی را کسب کرده است و اینکه روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کنیم، باید چند هفته دیگر صبر کنیم. ماهشهری‌ها در چند بازی گذشته، یکی در میان بازی‌های خود را با پیروزی و شکست به پایان رسانده‌اند و اگر آنها موفق شوند ایرانجوان را شکست دهند، 19 امتیازی شده و می‌توانند تا رده هفتم جدول صعود کنند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5npx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه شهرداری ماهشهر و ایرانجوان در تهران
ماهشری‌ها به ایفمارک خواهند رفت؛

دومین پیروزی خانگی ماشین سازی با تفکرات ناب خطیبی!
اختصاصی| ابعاد جدیدی از پیروی سبزها در خانه؛

تصاویر/ دیدار ماشین سازی و شهرداری ماهشهر (1)
از نگاه دوربین مهرداد نوع‌بشر؛