تاریخ انتشار: 1396/09/09 17:52
کد خبر: 171535

واکنش اسبقیان به ماجرای کریمی/ بر اساس منافع ملی و خواست مردم ایران عمل کرد

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که کشتی‌گیر کشورمان بر اساس منافع ملی و خواست مردم ایران عمل کرد.
واکنش اسبقیان به ماجرای کریمی/ بر اساس منافع ملی و خواست مردم ایران عمل کرد

 و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان درباره حضور علیرضا کریمی، کشتی‌گیر کشورمان که به خاطر عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی مقابل نماینده روسیه شکست خورد، در این وزارتخانه گفت: حضور علیرضا کریمی در وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی رسول خادم رئیس فدراسیون و دعوت او از طریق رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی صورت گرفت. در جمع مدیران و معاونان وزارتخانه و روسای فدراسیون‌های ورزشی، از او تجلیل شد.

وی درباره اهمیت کار کریمی افزود: قهرمانان ایرانی زیادی در سال‌های گذشته در اعتراض به رژیم نامشروع صهیونیستی در میادین بین‌المللی مقابل ورزشکاران آنها قرار نگرفته‌اند و پیروی از منویات نظام و کشور و عمل به خواست مردم، بزرگ‌ترین پاداش برای آنها بود. رضا کریمی هم در همین جهت عمل کرد و از او تشکر می‌کنیم.

اسبقیان با اشاره به آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور روحانی رئیس جمهور گفت: وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم بسیار خوش‌حساب بود و پاداش‌های معوقه سال 1390 تا 1392 را که مربوط به گذشته بود، تقبل کرد. انشاءالله امسال هم از قهرمانان ایران با حضور رئیس جمهور تجلیل خواهیم کرد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون ایثار و شهامت رزمندگان و پایداری خانواده‌های شهدا و آزادگان در سال‌های دفاع مقدس و امروز در قامت شهدای مدافع حرم دانست و گفت: همه در هر سنگری که هستیم، مدیون قهرمانان واقعی کشور هستیم و جامعه ورزش و قهرمانان هم همواره پایبندی به آرمان‌های نظام و شهدا را به اثبات رسانده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5yax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد تند علیرضا کریمی:  قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود