تاریخ انتشار: 1397/11/09 19:47
کد خبر: 112011

امیرحسین نادم: بدشانسی گریبانگیر مس نشده/ هر کسی پشت آن پنالتی قرار می‌گرفت، خراب می‌کرد

مدافع تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که مس بدشانسی نیاورده است.
امیرحسین نادم: بدشانسی گریبانگیر مس نشده/ هر کسی پشت آن پنالتی قرار می‌گرفت، خراب می‌کرد

 امیرحسین نادم مدافع مس کرمان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص بازی با آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی بود و برای برد به میدان رفتیم و 5-6 موقعیت خیلی خوب نیز خلق کردیم اما بدشانس بودیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی افزود: مهمتر از همه پنالتی دقیقه 95 تیم ما بود که متاسفانه خراب شد. هر کسی در آن لحظه پشت توپ قرار می‌گرفت تمرکز لازم را نداشت و بازم توپ گل نمی‌شد اما ما تمام تلاشمان را کردیم و آلومینیوم نیز آمده بود تا یک امتیاز را بگیرد که موفق نیز شد.

نادم درخصوص اینکه آیا بدشانسی نسیب تیم مس شده یا نه گفت: نمی‌شود گفت که بدشانسی گریبان گیر ما شده است. فوتبال است و شاید بازی‌های خوبی که مس در نیم فصل اول داشته، انتظارات تماشاگران از تیم بالا رفته ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و ما همچنان تیم سوم جدول هستیم و با تیم دوم جدول 3 امتیاز فاصله داریم و شک نکنید که این روندی که ما داریم تمام می‌شود و می‌رویم به سمت پیروزی.

مدافع مس کرمان در خاتمه با تمجید از سرمربی این تیم گفت: من که با تیم مس قرارداد بستم با مشکلات خاصی رو به رو شدم ولی آقای دست نشان پشت من ایستاد و کارم حل شد. مربی‌ای هستند که می‌توانند در آینده فوتبالم بسیار تاثیرگذار باشند و نکته مثبت تیم این است که همه با هم رفیق هستیم و هیچ مشکل خاصی نیست.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7o8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک مس کرمان رسما به فجرسپاسی شیراز پیوست
اختصاصی فرتاک ورزشی|

​مسی‌ها سرمست صدر؛ وضعیت مدیریت در قعر!
رفع مشکلات قانونی ادامه حضور قرایی؟!