تاریخ انتشار: 1396/11/08 18:34
اختصاصی|
کد خبر: 162535

لیگ یک/ کلانتری: حق ما نبود که دقیقه 95 گل بخوریم/ بازی سختی را پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است که بازی مهمی را در هفته بیست و یکم لیگ یک برنده شدند.
لیگ یک/ کلانتری: حق ما نبود که دقیقه 95 گل بخوریم/ بازی سختی را پیروز شدیم

 علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی بعد از برد مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: ابتدا خداروشکر و سپاس خداوند متعال را که در یک بازی سخت به پیروزی دست یافتیم و به همه ی هوادران و دست اندرکاران و مسئولین استانی که در یک روز سخت تیم را حمایت کردند این برد را تقدیم و تبریک میگویم.

وی در خصوص بازی افزود: پیش بینی این بازی سخت را میکردیم و همانطور که انتظار داشتیم بازی برای هر دو تیم بسیار سنگین و سخت بود ولی با توجه به چیدمان تیم نفت مسجد سلیمان و برنامه ریزی که از قبل داشتیم توانستیم به پیروزی دست یابیم. چندین موقعیت داشتیم و تیم حریف نیز چندین موقعیت داشت که خداروشکر تیم ما توانست از این بازی درگیرانه و تاکتیکی سربلند خارج شود.

وی در خصوص پنالتی دقیقه اخر افزود: حق تیم ما نبود که در دقیقه ٩٥ برد را با مساوی عوض کند هر چند بنده از داوری رضایت داشتم ولی احتمال میدهم قبل از سوت پنالتی روی دروازه بان ما خطا صورت گرفت.

وی در خصوص دو گلی که از سوی هر دوتیم زده شد و افساید اعلام گردید بیان داشت ؛به نظر من هر دو گل افساید بود و کار کمک داور صحیح بود.

وی در انتها بیان نمود:اصلا این توقع را که تیم ما می تواند لیگ برتری باشد ایجاد نمیکنم و کمافی سابق بدون حاشیه و در نهایت ارامش بکارمان ادامه خواهیم داد و انشالله هر انچه خیر می باشد بوجود اید.ولی این قول را به تمامی هم استانی ها و هواداران واقعی فجر میدهیم که باشگاه و بازیکنان و کادر فنی تا لحظه اخر برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8lwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ رفسنجان، شهر نحس برای سرمربی فجرسپاسی!

فجرسپاسی مدعی نام آشنای لیگ یک/ «کلانتری» فجر را احیا کرد
اختصاصی| حرکت لاک‌پشتی اما به موقع سربازها؛