تاریخ انتشار: 1395/09/29 11:14
کد خبر: 241983

انریکه: مسی، بی نظیر است!

لوئیز انریکه، در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل اسپانیول در دیدار دربی، به تمجید از عملکرد خوب بازیکنان خود که منجر به پیروزی 4-1 برابر حریف دیرینه شد، پرداخت. در ادامه گزیده صحبت های سرمربی بارسا را می خوانید.
انریکه: مسی، بی نظیر است!

آبی و اناری ها شب گذشته در نیمه دوم بازی برابر اسپانیول، بی نقص عمل کردند و یک پیروزی شیرین را برای خود به ارمغان آوردند. همین باعث شد تا انریکه نیز در پایان این دیدار، شاگردان خود را "در سطحی بالا" توصیف کند: «اسپانیول طبق انتظارات عمل کرد و اغلب در قسمت عقب زمین به پوشش روزنه ها می پرداخت که این کار، حملات را با مشکل مواجه می سازد. در نیمه اول آنها را خسته کردیم و نیمه دوم نیز با استفاده از بازیکنان تاثیرگذار خود، تفاوت میان دو تیم را به رخ حریف کشیدیم».

هنگامی که از انریکه در خصوص گل اول بارسا - که روی یک پاس بلند به ثمر رسید - پرسیده شد، او این گونه پاسخ داد: «ما معمولا با تیم هایی رقابت می کنیم که تمایل به عقب نشینی در زمین خود دارند. هنگامی که آنها در تدارک حمله به سوی دروازه ما هستند، با پاس های بلند، فضاهای خالی پشت دفاع آنها را نشانه می رویم و برای این منظور بازیکنانی در سطح ایده آل در اختیار داریم».

مسی، بی نظیر است!
 

«هرگز نمی توان کار مسی را عادی و تکراری توصیف کرد. او بی نظیر است و این را هر 15 روز در نیوکمپ به معرض نمایش می گذارد».
 

انریکه همچنین از مرخصی به مسی، سوارز، نیمار و پیکه زودتر از سایرین برای تعطیلات سال نو خبر داد و بیان کرد که از این بازیکنان در دیدار مقابل هرکولس استفاده نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k95ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سویا- بارسلونا/آندولسی ها مچ بارسا را می خوابانند؟