تاریخ انتشار: 1396/09/12 20:07
کد خبر: 171038

زور لیگ برتری‌های سابق به هم نرسید

دو تیم صبای قم و ماشین سازی تبریز در شرایطی در تبریز به تساوی بدون گل دست یافتند، که هر دو تیم در روزهای گذشته با استعفای مربیان خود مواجه شده اند.
زور لیگ برتری‌های سابق به هم نرسید

 دو تیم صبای قم و ماشین سازی در شرایطی برابر هم در هفته شانزدهم صف آرایی کرده بودند، که همین سال گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشتند ولی نمایش ضعیف سبب سقوط آنها شد و حالا در لیگ یک هم اصلا شرایط خوبی ندارند.

صبا پیش از این مسابقه با 9 امتیاز در رتبه 17 جدول 18 تیمی مسابقات حضور داشت و تیم ماشین سازی هم 17 امتیازی بود و در میانه های پایینی جدول رده بندی قرار داشت. با این تک امتیاز که شاگردان احمد فلاح پس از 5 شکست پیاپی به دست آوردند، حالا صبای قم 10 امتیازی شده و ماشین سازی 18 امتیازی؛ نتایجی که این تیم ها را به ترتیب در رتبه 12 و 17 جدول رده بندی قرار می دهد.

نکته تشابه ماشین سازی و صبای قم این بود که هر دو تیم با تعویض مربیان خود روبرو شده اند؛ چندی پیش هومن افاضلی پس از کسب نتایج نامطلوب از سمت خود با ادامه مشکلات مالی تیم استعفا داد و روز گذشته نیز این اتفاق برای رسول خطیبی و ماشین سازی رخ داد. در حال حاضر علی فلاح به عنوان سرمربی تیم صبا معرفی شده است و عباس آقایی هم سکان هدایت ماشین سازی را در اختیار دارد و باید ببینیم این دو مربی که در روزهای ابتدایی حضور خود هستند، در ادامه آیا می توانند شرایط تیم خود را بهبود بخشند یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8avg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ماشین سازی-صبای قم؛ ته‌جدولی‌ها به هم رسیدند
رونمایی از سرمربی جدید سبزقباها؛

صبای قم به لیگ یک سقوط کرد
اختصاصی| پس از ماشین سازی؛

صبای قم همچنان به بازیکن سازی ادامه می‌دهد
اختصاصی| پدیده‌ای جوان درون دروازه قمی‌ها؛