تاریخ انتشار: 1395/10/15 13:29
کد خبر: 238214

خاطرات خوب خرید پرسپولیس از استادیوم آزادی

نریمان جهان با پرسپولیس قرارداد بست تا خاطرات خوب خود در ورزشگاه آزادی را که دربرابر استقلال گلزنی می کرد را با حضور تماشاگران پر شور پرسپولیس جشن بگیرد.
خاطرات خوب خرید  پرسپولیس از استادیوم آزادی

،فاصله صعود و سقوط نریمان جهان در لیگ برتر، فقط 3 سال بود. نریمان جهان لیگ سیزدهم با گسترش فولاد به لیگ برتر معرفی شد، لیگ چهاردهم اوج گرفت و لیگ پانزدهم سقوط کرد. این فصل هم روند سامان در ماشین سازی، تفاوتی با فصل پیش و روزهای سقوط او نداشت.

نریمان جهان برای اوج گرفتن دوباره، با پرسپولیس قرارداد بسته تا نیم فصل دوم، بیشتر بازی‌هایش را در ورزشگاه آزادی انجام دهد. ورزشگاهی که سامان، خاطرات خوبی از آن دارد. 5 بازی نریمان جهان در ورزشگاه آزادی، با 5 گل و 2 پاس گل همراه بود.

لیگ سیزدهم، نریمان جهان فقط مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان رفت و موفقیتی نداشت. لیگ چهاردهم او با تراکتورسازی به تهران آمد و مقابل پرسپولیس یک گل زد، یک پاس گل داد و با یک ضربه چیپ پایه گذار دیگر گل تیمش شد. سفر دوم او برای بازی با استقلال، با هت تریک مقابل تیم قلعه‌نویی تمام شد. فصل پیش نریمان جهان نه با تراکتورسازی و نه با گسترش فولاد، در آزادی بازی نکرد. این فصل هم او به پرسپولیس گل نزد اما دروازه استقلال را در آزادی باز کرد.

از 5 گل نریمان جهان در آزادی، 4 گل به استقلال و فقط یک گل به پرسپولیس زده شده است. شاید همین موضوع، پرسپولیسی‌ها را امیدوارتر کند که خرید جدیدشان، روزهای خوبش با پیراهن سرخ تراکتور مقابل استقلال را با پیراهن سرخ پرسپولیس تکرار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nd6ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ و مدت زمان قرارداد سامان نریمان جهان با پرسپولیس مشخص شد