تاریخ انتشار: 1396/05/28 11:45
کد خبر: 187986

لیدرها، معضلی جدی در فوتبال ایران

بازی دو تیم محبوب پایتخت در هفته چهارم، تحت‌الشعاع رفتار لیدرهای تماشاگران بر روی سکوها قرار گرفت.
لیدرها، معضلی جدی در فوتبال ایران

بازیکنان پرسپولیس علنا لیدرهای روی سکو را عامل فحاشی تماشاگران به مهدی طارمی دانستند و در طرف مقابل نیز صحبت از برخورد لیدرهای استقلال با تماشاگران معترض این تیم شد.

معضل لیدرها سال‌هاست که فوتبال ایران را با خود درگیر کرده و ظاهرا اراده‌ای جدی برای برخورد با آن هم وجود ندارد. چرا که ترس از واکنش سکوها باعث شده تا مدیران باشگاه‌ها و برخی از مربیان برای حفظ جایگاه خود، به باج دادن به این لیدرها روی آورده تا آنها نیز بر روی سکوها هوای‌شان را داشته باشند. برای همین بعید است که در پرسپولیس و استقلال این لیدرها شعاری را سر دهند با اقدامی کنند که مخالف نظر اربابان‌شان باشد. به همین دلیل است که برخی فحاشی به طارمی را زهر چشمی می‌دانند که برخی مدیران پرسپولیس خواسته‌اند از او بگیرند و در استقلال نیز رابطه خوب منصوریان با لیدرها باعث می‌شود که هواداران معترض به این مربی توسط لیدرها سرکوب شوند.

چه مربیان نجیبی که در این فوتبال با شعار همین لیدرهای مواجب بگیر جای خود را به مربیان مواجب‌بده ندادند! پس از آنکه این لیدرها با تحریک سکوها در تیم‌های بزرگ موفق شدند تغییراتی را در سطوح مدیریتی و کادرفنی باشگاه‌های بزرگ موجب شوند، ترس از خریده شدن آنها توسط رقیبان مدیر و سرمربی باعث شد تا باشگاه‌ها با عنوان پرطمطراق کمیته هواداران یا کمیته مشوقین، این لیدرها را رسما حقو‌ق‌بگیر باشگاه کنند تا از منافع آنها روی سکوها حمایت شود. لیدرهایی که عادت به باج‌گیری محترمانه از بازیکنان و مربیان نیز دارند.

تا زمانی که مدیران و مربیان باشگاه‌ها با منصب خودساخته‌ی لیدری، خیال‌شان از سر داده نشدن شعار بر علیه خود روی سکوها راحت باشد، لیدرها نیز در این فوتبال و بر روی سکوها جولان خواهند داد. آن هم جولانی به همراه فحاشی و کتک‌کاری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nngao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت عمده مدل مربیگری برانکو با مربیان ایرانی