تاریخ انتشار: 1396/09/05 22:01
اختصاصی/ در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 172065

جواد برزکار : بازی کردن در قائمشهر دشوار است/امتیاز بگیریم قهرمان نیم فصل هستیم

برای سه امتیاز مقابل نساجی به میدان خواهیم رفت.
جواد برزکار : بازی کردن در قائمشهر دشوار است/امتیاز بگیریم قهرمان نیم فصل هستیم

نفت مسجد سلیمان در یک دیدار بسیار حساس و فینال گونه فردا در قائمشهر به مصاف نساجی می رود.همین موضوع بهانه ای شد تا با حواد برزکار یکی از دستیاران محمود فکری که سابقه کار کردن در تیم رقیب را دارد مصاحبه ای داشته باشیم که چکیده آن را با هم می خوانیم؛

*بازی کردن در قائمشهر آن هم در میان خیل عظیمی از هوادارانش بسیار سخت است اما ما برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم کسب تساوی هم برای ما ارزشمند است.

*این افتخار بزرگ نصیب من شد و فصل گذشته در خدمت تیم ریشه دار نساجی بودم ، تیم ما بسیار خوب است و تا این هفته توانستیم در بالای جدول باشیم.

*برای بازی فردا غیر از یک بازیکن مصدوم و محرومی که داریم ، باقی بازیکنان ما جهت دیدار با نساجی در آمادگی کامل به سر میبرند و تمرینات خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم.

*بازی به بازی بهتر میشویم و برای بازی های آینده مثل دیدار با بادران و مس رفسنجان نیز تدابیری اندیشیده ایم و تمام تمرکز خود را برای بازی برابر نساجی گذاشته ایم. سه بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده و برای این سه دیدار برنامه ریزی خاصی انجام داده ایم.

*اگر در بازی فردا با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم قهرمان نیم فصل خواهیم شد و برای دو بازی آینده ای که برابر بادران تهران و مس رفسنجان داریم برنامه ریزی خاصی انجام دادیم تا مقتدرانه نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

* نحوه بازی تیم های نساجی و بادران تهران را مانند تیم خودمان میبینیم و رقیب های اصلی ما در ادامه لیگ خواهند بود ، دو تیمی که هم از لحاظ جمع آوری امتیاز و تعداد گل هایی که به ثمر رساندند یکی از رقبای اصلی ما خواهند بود.

*از هوادران خونگرم نفت مسجد سلیمان تشکر میکنم ، در تمام بازی بازی ها به استادیوم آمدند و سنگ تمام گذاشتند و تیم را عاشقانه تشویق میکنند. از هواداران میخواهم برای کسب امتیاز در بازی فردا برای ما دعا کنند ، همه بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت برای قهرمانی هم قسم شدیم .

*تمام تلاش ما برای دلخوشی هواداران پرشور نفت است تنها دلخوشی مردم مسجد

سلیمان همین تیم است و انشاالله در بازی فردا با دست پر مازندران را ترک کنیم و دل هوادران را شاد کنیم.

*در پایان از هواداران میخواهم عاشقانه و صادقانه برای قهرمانی برای ما دعا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbojp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال