تاریخ انتشار: 1397/08/05 14:18
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 124465

وقتی ترک و گیلک به زبان فوتبال با هم سخن خواهند گفت/ جدال پائین نشینان بحران زده!

دو تیم بحران زده شهرداری تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دهم لیگ یک به مصاف یکدیگر می‌روند. با توجه به وضعیت فعلی دوتیم هر دو در اندیشه پیروزی هستند و دوست ندارند با از دست دادن امتیاز بیش تر در بحران فرو روند.
وقتی ترک و گیلک به زبان فوتبال با هم سخن خواهند گفت/ جدال پائین نشینان بحران زده!

 شهرداری تبریز هفته گذشته جهت دیدار با سرخپوشان پاکدشت به پایتخت رفتند‌. سرخپوشان پاکدشت در پی پیروزی در این دیدار بود تا مجددا خود را به جمع مدعیان برساند. به همین دلیل بازی را با حملات آغاز کردند تا شهرداری تبریز را غافلگیر کنند. شهرداری تبریز که کاملا تحت تاثیر کارهای تاکتیکی پاکدشتی‌تا قرار گرفته بود در نیمه اول دو بار دروازه‌ خود را باز شده دید‌. در نیمه دوم سه بار دیگر گل دریافت کرد ولی تنها یک گل توسط حسین قره داغی به ثمر رساند تا این بازی را با نتیجه ۵ بر ۱ واگذار کند و به لیست بحران زده های لیگ یک اضافه شود.

ملوان بندر انزلی در هفته گذشته فرهاد پورغلامی را روی نیمکت نداشت و در خانه از فجرسپاسی پذیرایی کرد این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ملوان برای برد در هفته تشنه تر بماند. ملوان در حالی پا به این میدان می‌گذارد که محمد احمدزاده به مرداب انزلی بازگشت و هدایت ملوان را بر عهده گرفت، در این هفته باید شاهد رونمایی از سرمربی جدید ملوانان باشیم. با بازگشت احمدزاده پژمان نوری و مازیار زارع به جمع انزلی‌چی ها بازگشتند.

آخرین تقابل دوتیم:

هفته آخر فصل گذشته رقابت های لیگ دسته اول ملوان بندرانزلی میزبان شهرداری تبریز بود و موفق شد مهمان خود را با سه گل بدرقه کند. گل‌های ملوانان را ایمان باصفا از نقطه پنالتی، بابک مرادی و محمد پوررحمت‌الله به ثمر رساندند. این برد در هفته آخر در حالی به دست آمد که تاثیری در صعود و سقوط هیچ کدام از دو تیم نداشت‌.

جایگاه دوتیم در جدول:

شهرداری تبریز با دو برد، یک مساوی و چهار باخت هفت امتیازی است و در رده دهم جا گرفته است‌. ملوان بندرانزلی با توجه به کسر شش امتیاز از این تیم اکنوت چهار امتیازی است و در ته جدول جا خوش کرده است.

آمار و ارقام:

* از آخرین باری که شهرداری تبریز توانسته ملوان را شکست دهد ۲۵۶۰ روز می‌گذرد.

* ملوان در سه بازی اخیرش برابر شهرداری تبریز کلین شیت کرده و موفق به کسب پیروزی شده است.

* شهرداری تبریز در دو بازی اخیرش در لیگ یک شش گل دریافت کرده است.

کوبل داوری:

رضوان سرشار – محمد شاکر – بابک قلی زاده – ابوالفضل دوستی / ناظر: صادق نوری

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qp6da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته‌ای خاص برای بابک مرادی؛ هت‌تریک در انتظار مهاجم قوها!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ سرخپوشان پاکدشت و شهرداری تبریز
از نگاه دوربین نصیر مقدری؛