تاریخ انتشار: 1397/06/04 23:40
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132817

پورغلامی: بیشتر از مس، هوای رفسنجان ما را اذیت کرد/ این برد تقدیم هواداران ملوان

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، برد مقابل مس رفسنجان را به هواداران این تیم تقدیم کرد.
پورغلامی: بیشتر از مس، هوای رفسنجان ما را اذیت کرد/ این برد تقدیم هواداران ملوان

 فرهاد پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان بازی با مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بیشتر از اینکه بازی ما را اذیت کند هوا ما را اذیت کرد و بازی در اینجا با توجه به گرما برای‌ ما بسیار سخت بود. تیم من هرچه داشت گذاشت و تمام تلاش‌مان را انجام دادیم‌. روزنه های نفوذ را بستیم و به گل رسیدیم و طبیعی بود که بعد گل عقب نشینی بیش‌تری کنیم. همچنین تیم رفسنجان هم موقعیت های خوبی داشت و نتیجه بازی می‌توانست غیر این رقم بخورد.

وی در تمجید از هواداران ملوان نیز گفت: تشکر ویژه‌ای از هواداران‌مان دارم چه آن‌هایی که اینجا تشریف دارند و چه آن‌هایی که در انزلی هستند و این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنم.

او افزود: ارتفاع از سطح دریا کارمان را سخت کرد و همچنین یک تعویض اجباری انجام دادیم و اصلا بازیکنان برای وقت کشی به روی زمین نیافتادند و حتما یه اتفاقی افتاد که بازیکنان روی زمین می‌افتادند مثل همان تعویض اجباری.

سرمربی ملوان در خاتمه عنوان داشت: داور مسابقه دوندگی خوبی داشت و کاملا به صحنه ها نزدیک بود. ان‌شاءالله قضاوت و داوری در لیگ یک بیشتر پیشرفت کند و لیگ یک امسال یک لیگ برتر است یعنی هم سطح لیگ برتر می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qplla

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامره: ملوان یک حمله کرد و یک گل زد/ هنوز بدن برخی از بازیکنانم شلاق نخورده است
اختصاصی فرتاک ورزشی|