تاریخ انتشار: 1395/12/13 12:17
کد خبر: 225541

کری خوانی عضو هیات مدیره استقلال/ برتری 3 گله برند استقلال است

عضو هیات مدیره استقلال گفت:اجازه نمی دهیم کسی به این راحتی در اطراف استقلال حاشیه درست کند و با او برخورد می کنیم.
کری خوانی عضو هیات مدیره استقلال/ برتری 3 گله برند استقلال است

حسن زمانی در رابطه با برتری استقلال مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: من اگر یقین نداشتم که نمی بریم، به عمان نمی رفتم. قبل از سفر هم به تمام رسانه ها گفتم که وقتی من به عمان می روم، یعنی استقلال برنده است. همینطور هم شد و خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز شیرین را بگیریم.

من کار خاصی نکردم

وی درباره نقش مدیریت باشگاه در این پیروزی عنوان کرد: ما کار خاصی انجام ندادیم. همین که برخورد خوبی با بازیکنان و کادرفنی داشتیم، به وحدت و همدلی تیم اضافه کرد. به نظرم حضور اعضای هیات مدیره در طول چنین سفرهایی می تواند برای تیم مفید باشد.

بردن با 3 گل برند استقلال است

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: خود بازیکنان انگیزه بالایی داشتند و کادرفنی هم مصمم بود که نتیجه بازی نخست را جبران کند. همه چیز دست به دست هم داد تا بتوانیم با 3 گل که برند استقلال است، برنده این بازی شویم.

 دنبال ستاره سوم هستیم

زمانی درباره ادامه این روند در لیگ برتر و آسیا گفت: با توجه به پتانسیل جوانی که در تیم هست و توانایی هایی کادرفنی و مدیریتی که حامی تیم هست، انتظار برای تماشاگران و هواداران پیش آمده که باید استقلال به روند خوب خود ادامه دهد. باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا هم در لیگ برتر در کورس باشیم و هم در آسیا به سمتی برویم که آرزوی چندین ساله استقلالی ها که سومین قهرمانی در آسیا است، را کسب کنیم.

 عربستان دست از بچه بازی بردارد

وی در خصوص میزبانی عمانی ها از استقلال بیان داشت: به نظرم نحوه میزبانی خیلی عالی بود. عمان یک کشور دوست و همراه با جمهوری اسلامی است و هیچ چیزی برای ما کم نگذاشت. آنچه که مورد نیاز ما بود را فراهم کردند و ما راضی بودیم.البته این بچه بازی که عربستانی ها درآوردند، امیدواریم هر چه سریعتر جمع شود و تیم ها در کشور خودشان بازی کنند.

 جز احترام چیزی از بازیکنان ندیدم

عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به شایعه کنایه بازیکنان به او در رختکن پس از بازی مبنی بر اینکه چرا فقط در سفرهای خارجی حضور دارند، اظهار داشت: من نمی دانم این مطالب را چه کسی می سازد اما دروغ است. من بعد از برد اولین کسی بودم که به اتفاق آقای توفیقی وارد رختکن شدم و به بازیکنان تبریک گفتم. از زحماتشان قدردانی کردیم و تا آخرین لحظه ای که بازیکنان برای ورود به زمین جهت ریکاوری می رفتند، در رختکن بودیم و من به جز احترام چیزی ندیدم. این حرفها چیست که می سازند؟

ثابت شود، با چینی برخورد می کنیم

زمانی در واکنش به حاشیه های به وجود آمده برای علی چینی با انتشار یک فیلم گفت: استقلال یک تیم معمولی نیست. ما منتظر هستیم که افتخاری در هیات مدیره در این باره گزارش دهد. مدیریت باشگاه مسئول هر اتفاقی در اردوی تیم است و اگر ما حواسمان نباشد، شاید بدتر از این هم اتفاق بیفتد. هنوز برای ما ماجرای چینی صددرصد نشده اما اگر قطعی شود، اجازه نمی دهیم کسی به این راحتی در اطراف استقلال حاشیه درست کند و با او برخورد می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrwnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از پایان جلسه هیئت مدیره استقلال: افتخاری زمانی را مجبور کرد کوتاه بیاید/ خودم را تا نیم‌ فصل ممنوع‌المصاحبه کرده‌ام!