تاریخ انتشار: 1396/02/13 10:29
سیمئونه در رختکن گفت کسی هست که نخواهد در دیدار برگشت بازی کند؟
کد خبر: 213241

کوکه: رئال با رونالدو هم در ویسنته کالدرون ۴ گل خورده است

هافبک روخی بلانکو با وجود شکست سنگین تیمش در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صعود آن به فینال رقابت‌ها امید دارد.
 کوکه: رئال با رونالدو هم در ویسنته کالدرون ۴ گل خورده است

تیم فوتبال اتلیتکو مادرید با قبول شکست 3 بر صفر در خانه رئال مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کار خود را برای صعود به فینال رقابت‌ها سخت کرد با این حال هافبک این تیم کوکه هنوز برای صعود تیمش شانس قائل است.

کوکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: شب سختی برای هواداران‌مان شکل گرفت. هیچ چیز بر وفق مراد ما نبود. سطح بازی‌مان بالا نبود اما می‌دانیم که هنوز یک بازی برگشت وجود دارد. ما می‌‌خواهیم رؤیای هواداران‌مان را زنده نگه داریم و به همین دلیل چهارشنبه هفته آینده باید هرکاری از دست‌مان ساخته است انجام دهیم. فوتبال همین است اما در بازی برگشت باید مثل همیشه و شیوه خودمان بازی کنیم. باید با انگیزه باشیم و با تمام توان‌مان تلاش کنیم.

هافبک روخی بلانکو در پاسخ به این سؤال که آیا گل اول رئال مادرید آفساید بود یا نه، تأکید کرد: من صحنه آهسته آن گل را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظری بدهم، ضمن اینکه دوست ندارم درباره داوران حرف بزنم. نظری که من درباره داوران به خودم مربوط است.

با توجه به درخشش کریستیانو رونالدو و هت‌تریک او، آیا با حضور او در ترکیب رئال مادرید، جبران شکست بازی رفت برای اتلتیکو مادرید سخت‌تر خواهد بود؟ کوکه در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: به هیچ عنوان. شما دارید از فوتبال حرف می‌زنید. ما در ویسنته کالدرون به رئالی که کریستیانو را هم در ترکیب داشت 4 گل زدیم (اشاره به پیروزی 4 بر صفر اتلتیکو در دربی مادرید در فصل 15-2014 لالیگا).

کوکه سپس به اتفاق جالبی که در پایان بازی در رختکن بازیکنان اتلتیکو رخ داد اشاره داشت و عنوان کرد: سیمئونه گفت که اگر کسی هست که نمی‌خواهد در دیدار برگشت بازی کند، می‌تواند بدون هیچ مشکلی به او بگوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzo9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوای لفظی زشت کوکه و کریس رونالدو