تاریخ انتشار: 1396/08/19 22:42
سرمربی نفت امیدیه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 174292

امید عیسی زاده: قبل از بازی با پاس اتفاقاتی رقم خورد که تمرکز بازیکنانم را گرفت/ در برخی پست‌ها مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه بابت باخت مقابل پاس همدان از مردم امیدیه عذرخواهی کرد.
امید عیسی زاده: قبل از بازی با پاس اتفاقاتی رقم خورد که تمرکز بازیکنانم را گرفت/ در برخی پست‌ها مشکل داریم

 امید عیسی زاده سرمربی تیم فوتبال نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص باخت مقابل پاس همدان گفت: بابت نتیجه بازی مقابل پاس همدان از هواداران فهیم امیدیه عذرخواهی کنم واقعیت قبل از بازی مشکلاتی برای تیم بوجود آمد که تمرکز بازیکنان بهم خورد.

وی افزود: داور مسابقه پنالتی صد درصد را برای ما نگرفت و روند بازی را تغییر داد و در شرایطی که سوار بر بازی بودیم روی غفلت گل خوردیم. در ادامه برای جبران موقعیت های زیادی از دست دادیم و روی ضد حمله گل خوردیم روز بد ما بود و در فوتبال پیش میاید. تیم ما بومی است و بازیکنان خوبی هم داریم ولی در بعضی از پست ها مشکل داریم که قطعا با گرفتن چند بازیکن خوب شرایط ما بهتر خواهد شد.

عیسی زاده خاطر نشان کرد: بازی مقابل شهرداری بم زمین بازی واقعا خوب نبود و شرایط بازی را سخت کرده بود اما موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم بازی را ببریم اما یک امتیاز هم راضی کننده بود. داور مسابقه یک طرفه قضاوت کرد و بی جهت به چند بازیکن کارت داد و چند بازیکن خوب خود برای را بازی بعد نداریم.

سرمربی نفت امیدیه ادامه داد: از مردم خوب امیدیه انتظار دارم شرایط تیم را در نظر بگیرند. 85 درصد تیم ما بومی است و تیم نیاز به تقویت دارد. نیم فصل نقاط ضعف خود را پوشش می دهیم تا به هیچ تیمی باج ندهیم.

عیسی زاده در پایان خاطر نشان کرد: انتظارم ازمسئولین این است که تیم را حمایت کنند و مشکلات تیم را حل کنند تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بیشتری بازی کنند. امیدوارم با حمایت مسئولین و تلاش بازیکنان با کسب نتایج خوب بتوانیم دل مردم امیدیه را شاد کنیم. در بازی مقابل خیبر خرم آباد با حمایت هواداران به دنبال سه امتیاز هستیم تا شرایط خود را درجدول بهتر کنیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w599d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عیسی‌زاده: باتوجه به بازیکنانی که داریم خوب نتیجه گرفته‌ایم/ کار سختی برای صعود داریم
سرمربی نفت امیدیه در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت امیدیه معرفی شد
با حکم رئیس امور ورزش نفت امیدیه؛

بازدید مسئول برگزاری لیگ دو از باشگاه نفت امیدیه
امکانات امیدیه مورد تائید قرار گرفت؛