تاریخ انتشار: 1402/04/05 11:00
کد خبر: 3792

مزیت‌های رابطه جنسی قبل از خواب

مزیت‌های رابطه جنسی قبل از خواب مشخص شد.
مزیت‌های رابطه جنسی قبل از خواب

بهتر است این رسم قدیمی را که در سراسر دنیا برقرار است، از نظر علمی بررسی کنیم. جالب است بدانید عادت برقراری رابطه جنسی در شب آن‌چنان بی پایه و اساس نیست و تعدادی دلیل علمی از آن پشتیبانی می‌کند.

اولین دلیل علمی که شب را به عنوان بهترین زمان برای رابطه جنسی حمایت می‌کند، ترشح هورمون‌های سروتنین و اکسی‌توسین پس از رسیدن به ارگاسم است.

زمانی که شما شب قبل از خواب رابطه جنسی برقرار می‌کنید، هورمون‌های نام برده شده که در اثر ارگاسم ترشح می‌شوند، می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی روی داشتن یک خواب راحت و آرام پس از رابطه جنسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای رابطه زناشویی

 

علاوه بر این، هورمون اکسی‌توسین معاشقه و عشق ورزیدن به همسر را در طول رابطه جنسی آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود قبل از خواب نوعی احساس مثبت نسبت به همسر خود دریافت کنید.

یکی دیگر از دلایلی که مهر بهترین زمان برای رابطه جنسی را به روابط شبانه می‌زند، این است که شما می‌توانید به کمک روابط شبانه، روز خود را با انگیزه بیشتری به پایان برسانید و چیزی را داشته باشد که در طول روز چشم انتظار آن باشید.

همین موضوع ملاقات با همسرتان را در انتهای روز هیجان‌انگیزتر می‌کند و هر دوی شما را از حالت خستگی و بی حوصلگی انتهای روز در می‌آورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8963

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلایل محبوب بودن رابطه جنسی در شب