تاریخ انتشار: 1396/07/13 13:02
اختصاصی| آمار و ارقام لیگ یک؛
کد خبر: 179744

نکات آماری خواندنی از بازی اکسین و نساجی

اکسین البرز در دیداری خانگی موفق شد بانتیجه 1-0 نساجی را شکست دهد.
نکات آماری خواندنی از بازی اکسین و نساجی

 در این بازی که باحضور هواداران پرشور هواداران نساجی همراه بود، آمار و ارقام بسیار جالب و خواندنی به دست آمد که با شرح تعدادی از آنها، همراه شما خواهیم بود:

رکورد صد در صد پیروزی خانگی برای لطیفی

علی لطیفی به همراه اکسین البرز به رکورد صد در صد پیروزی با این تیم دست یافت. درحالی که اکسین در پایان هفته هفتم مسابقات لیگ یک، در اولین دیدار خانگی خود مقابل ملوان به پیروزی 1-0 دست یافت و در هفته چهارم نیز موفق شد در انقلاب کرج راه آهن را 2-0 شکست دهد. آنها در هفته ششم و مقابل شهرداری ماهشهر نیز موفق شدند با تک گل شاهین شفیعی پیروز شوند و در هفته هفتم نیز با تک گل همین بازیکن، مجددا 1-0 به پیروزی دست یافتند تا رکورد صد در صد پیروزی را به نام خود ثبت کنند.

اکسین تنها تیم بدون گل خورده در خانه

تنها تیمی که در خانه هنوز گلی را دریافت نکرده است، اکسین البرز می‌باشد. آنها در طول 4 دیداری که در خانه برگزار کردند، موفق شدند 5 گل بزنند و گلی را دریافت نکنند. آنها در مجموع با سه گل خورده، سومین خط دفاعی لیگ را برخوردار است.

هتریک نساجی در باخت به اکسین

درحالی که امسال دومین سال حضور اکسین در لیگ یک است، در مجموع بازی‌های رسمی که این دو تیم به مصاف هم رفتند، همواره اکسین پیروز بوده است. فصل گذشته اکسین در دو دیدار رفت و برگشت به ترتیب بانتایج 1-0 و 3-1 مقابل نساجی به برتری دست یافت و پیروزی دیروز (چهارشنبه) آنها، سومین برد متوالی‌شان مقابل نساجی بود.

هتریک شاهین شفیعی در گلزنی به نساجی

هافبک دفاعی اکسین البرز با گلی که از روی ضربه ایستگاهی به نساجی زد، در گل زدن به قائمشهری‌ها هتریک کرد. وی فصل قبل دو گل در دو دیدار رفت و برگشت به این تیم زده بود و با گلی که دیروز به ثمر رساند، مقابل نساجی هتریک کرد و گلزن‌‌ترین بازیکن اکسین مقابل نساجی قلمداد می‌شود.

اولین باخت خارج از خانه این فصل نساجی

باخت یاران مهدی پاشازاده به اکسین، اولین باخت خارج از خانه آنها بود. درحالی که نساجی در بازی‌های خارج از خانه ابتدا ایرانجوان را 1-0 شکست داد، در هفته سوم مقابل آلومینیوم در اراک 2-0 به برتری رسید و در هفته پنجم نیز مقابل شهرداری ماهشهر بانتیجه 2-2 متوقف شد تا آنکه در هفته هفتم و مقابل اکسین، تن به شکست 1-0 داد و اولین باخت خارج از خانه آنها رقم خورد.

بیرانوند از روشنگر پیشی گرفت

این دیدار تقابل دو دروازه‌بانی بود که تا قبل از رویارویی دو تیم، سه کلین شیت را به نام خود ثبت کرده بودند. مجتبی روشنگر از نساجی و سجاد بیرانوند از اکسین البرز گلرهایی بودند که با عملکردی درخشان، سه کلین شیت را به نام‌های خود ثبت کرده بودند و در این بازی، بیرانوند موفق شد گوی سبقت را از روشنگر بگیرد. بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه خود، به چهارمین کلین شیت خود در هفت هفته دست یافت.

نساجی با باخت، بالاتر از اکسین قرار گرفت

نساجی گرچه این بازی را به اکسین واگذار کرد، اما همچنان بالاتر از این تیم در جدول قرار دارد. دو تیم به طور مساوی 4 پیروزی، یک تساوی و دو شکست را در کارنامه دارند اما به دلیل تفاضل گل بهتر قرمزپوشان نساجی، با 13 امتیاز، یک پله بالاتر از اکسین جای گرفته‌اند.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wa6ox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی در باخت به اکسین هتریک کرد/ اولین باخت خارج از خانه نساجی!
پیروزی اکسین مقابل نساجی؛

لیست 18 نفره اکسین مقابل نساجی اعلام شد
آرمان رمضانی رسید، سه بازیکن دیگر خیر؛