تاریخ انتشار: 1396/06/25 23:53
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛
کد خبر: 182720

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!

از سری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل می بایست در ورزشگاه شهدای هفتم تیر این شهر در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز قرار بگیرد.
پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!

 فجر که در وضع آرمانی خود قرار دارد و با شکست ذوب آهن امیر قلعه نویی در جام حذفی، روحیه مضاعفی برای شکست خونه به خونه دارد، باید مقابل تیمی به مسابقه بپردازد که کاپیتان سابق خود یعنی جواد نکونام را بر روی نیمکت می بیند و سخت به دنبال پیروزی و شکست طلسم نبردن مقابل فجر می باشد.

بابلی ها که در بازی گذشته در جام حذفی موفق به شکست راه آهن شدند می دانند که اگر می خواهند به بالای جدول فکر کنند می بایست در مقابل فجر به پیروزی برسند. تقابل کلانتری و نکونام می تواند صحنه های زیبایی را رقم بزند چرا که هر دو مربی از تاکتیک ها به روز شده فوتبال دنیا استفاده می کنند و همین امر نوید بخش یک بازی خوب و البته تماشاگر پسند را از سوی هر دو تیم می دهد. بابلی که از حمایت پرشور هواداران خود سود می برند می دانند که باید مقابل دیدگان هواداران خود به پیروزی برسند تا به ساحل آرامش برسند.

گفتنی است خونه به خونه با کسب پنج امتیاز از دوازده بازی در مکان نهم جدول قرار دارد و در سوی دیگر نیرفجر شهید سپاسی شیراز با کسب سه امتیاز از چهار بازی گذشته خود در مکان دور از انتظار چهاردهم جدول قرار دارد. حال باید منتظر شروع این نبرد باشیم تا ایا ببینیم که بابلی ها موفق به شکست گربه سیاه خود می شوند یا خیر.

ترکیب احتمالی دو تیم

خونه به خونه: میکائیل ایمن تراج - فرشاد فرجی - محمد قریشی - میلاد ابطحی - مجتبی رمضانی - حمید کاظمی  محمد قاسمی نژاد - مهدی خیری - حمیدرضا دیوسالار - هادی خیری - روح الله باقری

سرمربی: جواد نکونام

فجرسپاسی: پیمان سلمانی - احسان جودکی - محمد حسینی - علی مصلی نژاد - جلال عبدی - امین شجاعیان - ابوذر صفرزاده - محمد پاپی - میلاد امیری - مهدی دغاغله - مهدی نظری

سرمربی: علی کلانتری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wallx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-خونه به خونه؛ ال مازنو در روزی که بابلی ها حق حضور در ورزشگاه را ندارند!
دربی دو مربی استقلالی در وطنی؛