تاریخ انتشار: 1397/12/12 19:11
نباید دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم
کد خبر: 107920

حسینی: از نظر فوتبالی مشکلی نداریم/ روی بی‌تجربگی گل خوردیم

سرمربی جوان گل ریحان البرز، تاکید کرد تیمش روی بی تجربگی پیروزی را با تساوی عوض کرد.
حسینی: از نظر فوتبالی مشکلی نداریم/ روی بی‌تجربگی گل خوردیم

 مجتبی حسینی در پایان بازی با مس رفسنجان مقابل خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات شان شد. او در ابتدا گفت:می دانستیم بازی سختی داریم چون حریفمان هفته گذشته موفق شده بود با نتیجه خوبی صدرنشین را شکست دهد.خوشبختانه بچه ها ما با تمرکز خوبی وارد زمین شدند.با توجه به اینکه هفته گذشته بازی نکرده بودند،از حالت مسابقه دور بودند.با این حال نیمه دوم موفق شدیم گل بزنیم و بازی را در دست بگیریم ولی متاسفانه کمی بی تجربگی کردیم و در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم.

حسینی در خصوص صحبت های سرمربی مس رفسنجان که گفته بود گل ریحان بهتر از آنها بوده،تاکید کرد:ما از نظر فوتبالی مشکلی نداریم و بچه هایمان خوب بازی می کنند.اما در چند بازی اخیر بی تجربه بودیم و از فرصت ها خوب استفاده نکردیم.گل بد می خوریم که این موضوع تبعات دارد.امیدوارم بتوانیم در 7 بازی باقی مانده شرایط را به نفع خودمان برگردانیم.

سرمربی گل ریحان در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت:چمن کیفیت خوبی ندارد متاسفانه. بازی هایی که در شرایط بارندگی انجام شده وضعیت چمن را بدتر کرده و تیم ها هم که به کرج می آیند عقب می نشینند و ما می خواهیم روی زمین بازی کنیم ولی چمن این اجازه را به ما نمی دهد.

حسینی در خصوص ادامه شرایط لیگ یک توضیح داد: امیدوار هستیم 5-6 تا تیم شانس صعود دارند و باید سعی کنیم امتیازات را به راحتی ازدست ندهیم.باید از نظر تمرکزی روی تیم بیشتر کار کنیم تا دیگر گل های بچه گانه دریافت نکنیم.در هر صورت امیدواریم در بازی های پیش رو نتایج بهتری بگیریم و شرایط را به نفع خودمان رقم بزنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjqxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی حسینی: متوجه درگیری پایان بازی نشدم/ نود ارومیه نیمه دوم افت کرد