تاریخ انتشار: 1398/02/07 21:51
کد خبر: 101992

پدیده 1 - استقلال 0؛ استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد!

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پدیده شهر خودرو مقابل استقلال صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان گل محمدی با نتیجه 1 بر 0 توانستند در این دیدار به پیروزی برسند و استقلال شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد.
پدیده 1 - استقلال 0؛ استقلال تعارف پرسپولیس را پس زد!

نیمه اول با گل زودهنگام پدیده همراه بود. روزبه چشمی و محمد دانشگر در دفاع جا ماندند و بهنام برزای با فرار عالی خود شوتی زد که در ابتدا حسینی دفع کرد و برای بار دوم خود برزای دروازه استقلال را باز کرد. در دقیقه 21 شوت سرکش اکبر صادقی خطرناک از کنار دروازه استقلال بیرون رفت.

در دقیقه 25 ارسال خطرناک پاتوسی از روی نقطه کرنر با دفع میلاد فراهانی همراه بود. در دقیقه 39 بار دیگر سانتر خطرناک پاتوسی از روی نقطه کرنر با ضربه سر روزبه چشمی همراه بود که توپ با کمترین اختلاف از روی دروازه پدیده به بیرون رفت. در دقیقه 44 سانتر ایسما با ضربه سر خطرناک منتظری همراه بود که توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 1 بر 0 پدیده به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلال در پی جبران گل خورده حملاتی را ترتیب داد. در دقیقه 48 شوت سرکش علی کریمی با کمترین اختلاف از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت. در دقیقه 49 سید حسین حسینی ضربه امین قاسمی نژاد را مهار کرد. در دقیقه 69 شوت روپای طارق همام با اختلاف اندک از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wjwor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده