تاریخ انتشار: 1395/07/04 22:42
اختصاصی/
کد خبر: 259344

مهندس فیض: هف سمنان لایق بهترین هاست/ امیدواریم پیکان با تمامی قوا به میدان بیاید

مالک باشگاه هف سمنان معتقد است که هف سمنان لایق بهترین هاست.
مهندس فیض: هف سمنان لایق بهترین هاست/ امیدواریم پیکان با تمامی قوا به میدان بیاید

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، مهندس امیرفخرالدین فیض مالک باشگاه فرهنگی ورزشی هف سمنان درخصوص بازی با شاهین بوشهر گفت: بازی خیلی قوی و خوبی بود و خداروشکر بعد از فراز و نشیب که در تیم بود، بازی را در دستمان گرفتیم و تدابیر مربی مثبت بود و از مهره هایی استفاده کرد که سه امتیاز به ما دادند و خدا کمک کرد و بردیم.

 

وی افزود: انگیزه خیلی خوبی در تیم ایجاد شده تا مدیریت بیشتر حمایت کند. مدیریت بر این باور است تا سرحد امکان از بازیکنان و کادر فنی حمایت کند و امیدوارم با موفقیت بتوانیم این راه دراز را طی کنیم.

 

فیض درخصوص مدعیان گروه گفت: هنوز زود است راجب حریفان جدی مان صحبت کنیم اما نیروی زمینی و شاهین بوشهر تیمهای خیلی خوبی هستند اما بازیکنان ما کاملا صحبت های کادر فنی را گوش می دهند و برای موفقیت تیم زحمت می کشند.

 

وی ادامه داد: امیدوارم برای تمامی تیم ها اتفاقات خوب رقم بخورد و برای هف، خوبتر رقم بخورد و امیدوارم فوتبال بازی کردن ما نیز بهتر و بهتر شود چون لیگ دو مرحله یک آن جنگ است و مرحله دوم ایشالله فوتبال بازی کنیم وفنی ببریم و خیلی علاقه دارم که هف در آن مرحله خودش را نشون دهد.

 

 

مهندس فیض در پایان درخصوص جام حذفی گفت: روی جام حذفی خیلی برنامه ریزی کردیم و متاسفانه حریف اول ما حاضر نشد.در بازی دوم خوردیم به پیکان که تیم خیلی قوی ای است و آنالیز فنی خوبی از این تیم داریم و امیداوریم پیکان از بازیکنان اصلی خودش استفاده کند و امیدوارم در این بازی که روز پنجشنبه هست موفق باشیم و بازی خوبی انجام بدیم و ایشالله ما نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم و مرحله بعدی با سپاهان بازی کنیم و هف لایق بهترین هاست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyy86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسماعیل هلالی: اگر همین روند را داشته باشیم تیمی جلودار مان نخواهد بود
اختصاصی/