تاریخ انتشار: 1396/08/11 23:25
کد خبر: 175423

آیا مرد پرتغالی با لیگ ایران شوخی دارد؟

لیست جدید تیم ملی در حالی از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام شد که در این بین دعوت نشدن بازیکنی از تیم های بالا نشین این فصل لیگ و دعوت برخی بازیکنان نه چندان با کیفیت در دو روز گذشته در رسانه ها حسابی سرصدا به پا کرده است.
آیا مرد پرتغالی با لیگ ایران شوخی دارد؟

 نکته جالب در لیست تیم ملی اینکه هیچ بازیکنی از پدیده و صدرنشین این فصل لیگ یعنی پارس جم به تیم ملی دعوت نشدند و در مقابل ضعیف ترین تیم یعنی استقلال چند سال اخیر ایران و تیم دوازدهم جدول با داشتن 7 بازیکن در اردوی تیم ملی بیشترین سهمیه را در بین باشگاههای ایرانی برخوردار بودند.

بازیکنان استقلال که به جز دو نفر تا هفته یازدهم فصل کابوس واری پشت سر گذاشتند و انتقادهای بسیاری حتی از سوی پیشکسوتان و هواداران این تیم نیز در هفته های گذشته علیه آنها روانه شده بود حالا با این وضعیت به تیم ملی دعوت شدند تا قدر پیراهن استقلال را بیشتر از گذشته بدانند.

در تیم تراکتورهر چقدر هم که ایران پوریان و مهدی کیانی خوب باشند اما جایی در لیست کی روش ندارند. از تیم پیکان تهران هم که به 7 برد پیاپی در لیگ دست یافته هیچ بازیکنی به اردو دعوت نشده است اما این درحالیه که از تیم سایپا مدافعی همچون کنعانی زادگان که فصل پراشتباهی را داشته و در آخرین بازی مقابل پرسپولیس دو سوتی وحشتناک انجام داد و باعث باخت تیمش شد بازهم نامش در لیست کی روش قرار دارد!

در خط حمله بازیکنانی همچون مرتضی تبریزی و ساسان انصاری دعوت شدند درحالی که علی علیپور آماده با وجود درخشش جای در لیست کی روش ندارد. تبریزی این فصل فقط در یک بازی درخشش خوبی داشته و موفق شده 4 بار گلزنی کند اما در 10 بازی ناکام بوده و ساسان انصاری هم فصل پرفروغی با سپاهان کسب نکرده است اما علی علیپور در 15 بازی اخیر در آسیا لیگ و حذفی 9 بار موفق به گلزنی شده 5 پاس گل داده و در دربی 1 پنالتی گرفته و گل سه امتیازی به ثمررسانده اما با این وجود بازهم کی روش تبریزی و انصاری را به علیپور ترجیح می دهد.

خبرنگار: فیاض صادقی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8rej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کسانی دعوت شده‌اند که تیم شان را پایین می‌کشند!