تاریخ انتشار: 1396/01/20 11:39
اختصاصی| کارد به استخوان رسید و دیگر هیچی نداریم؛
کد خبر: 218347

بابک مرادی: از برادر و خواهرم پول قرض می‌کنم/ صداقت دکتر رشیدی سبب شده تا اتحاد بین ما ایجاد شود

بازیکن تیم فوتبال راه آهن تهران، درخصوص شرایط نابسامان این تیم صحبت کرد.
بابک مرادی: از برادر و خواهرم پول قرض می‌کنم/ صداقت دکتر رشیدی سبب شده تا اتحاد بین ما ایجاد شود

به گزارش فرتاک ورزشی، راه آهن درحالی که شرایط مالی مناسبی را ندارد و به دلیل این که این باشگاه در توقیف می باشد، شرایط بحرانی را تجربه می کند. ماحصل گفت‌وگو با بابک مرادی، مهاجم تند و تیز این تیم را در ذیل می خوانید:

* واقعا باید گفت کارد به استخوان رسید

شرایط مالی سختی را در راه‌آهن سپری می کنیم و نمی توان شرایطی که بر تیم حکم فرماست را بر زبان بیاورم. شب ها به دلیل مشکلات شخصی که برایم رخ داده است، نمی توانم به خوبی بخوابم و تمام تمرکزمان را از دست دادیم اما موقع تمرین که می شود، مشکلات را بیرون زمین می گذاریم و باجان و دل برای تیم تمرین و بازی می کنیم. باید بگویم که واقعا کارد به استخوان رسیده است و دیگر هیچ مبلغی ندارم تا خرج خودم کنم.

* از برادر و خواهرم پول قرض می کنم

ما در فصلی که برای راه آهن بازی کردیم، تنها 2-3 مورد 300 هزار تومان دریافت کردیم که آن هم پاداش بود، نه پول قراردادهایمان. وضعیت مالی من به حدی رسیده است که برای تامین مخارج خودم، بعضا از برادر و خواهرم پول قرض کردم و گناه من که فقط فوتبالیست هستم چیست که نباید درآمد خوب داشته باشم و بدون دغدغه بازی کنم!

* دکتر رشیدی تمام تلاشش را می کند و باما صادق است

دکتر رشیدی، مدیرعامل تیم انصافا به هر دری زده است تا برای ما پول تهیه کند. ایشان باتوجه به دوستان خیری که دارد، توانسته هزینه ایاب و ذهاب بازیهایمان را در خارج از خانه فراهم کند و متاسفانه، هنوز هزار تومان از پول قراردادهایمان را نگرفتیم و همانطور که گفتم، فقط 2-3 مورد 300 هزار تومان گرفتیم و البته قرار بود قبل از عید نیز همین مبلغ به حساب بازیکنان واریز شود، اما بازیکنان مخالفت کردند و ترجیح دادند این پول برای باشگاه خرج شود. دکتر رشیدی باما صادق است و همین صداقت ایشان سبب شده تا اتحاد بین ما ایجاد شود.

* بازیکنان خوابگاه بعضا یک وعده غذا می خورند

من باتوجه به اینکه فامیل های زیادی در تهران دارم، در خوابگاه نمی مانم اما بچه هایی که در خوابگاه هستند، خبر دارم که سه وعده غذای خود را به یک وعده کاهش دادند و در نیم فصل اول حتی سوء عاضمه گرفتند. همانطور که گفتم اصلا شرایط قابل توصیف نیست و باید بیائید و شرایط ما را ببینید تا درک کنید که چه می گویم.

* اگر اتحاد تیمی ما نبود، تیم از هم می پاشید

تنها چیزی که راه آهن را تابدین جای کار روی پای خود نگه داشته است، اتحاد و همدلی است که از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان دارا می باشند. به جرات می توانم بگویم که اگر اتحاد تیمی در باشگاه نبود، راه آهن در هفته بیستم از هم می پاشید و دیگر نمی توانست در بازیها شرکت کند، اما تلاش های دکتر رشیدی و آقای دین محمدی و اتحاد درون تیمی باشگاه، سبب شده تا ما سرپا بمانیم.

* برای حیثیت خودمان بازی می کنیم

ما برای حیثیت فوتبالی خودمان بازی می کنیم و در هر بازی، سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را نمایش دهیم زیرا فصل باید به تیمی منتقل شویم و رزومه خوبی باید داشته باشیم تا تیم ها به ما جوانان اعتماد کنند ولذا، برای حیثیت فوتبالی مان، می جنگیم و با تمام قوا مقابل حریفان بازی می کنیم.

* بازیکنی در راه آهن نخواهد ماند

باتوجه به شرایطی که برای باشگاه راه آهن به وجود آمده و این باشگاه توسط دادگاه توقیف شده است و منابع مالی مناسبی ندارد، هیچ بازیکنی در راه آهن نخواهد ماند و حیف است که شناسنامه فوتبال ایران، به این روز دچار شود. امیدوارم در سال 96، وضعیت راه آهن بهتر از این شود.

* باتمام قوا مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می گیریم

ما روبه روی هر تیمی که حاضر می شویم، آنها معتقدند که ما عالی بازی می کنیم و حقمان این جای جدول نیست و باتیم جوانی که در این فصل داریم، برای هر تیمی خطرناک هستیم. بازی با نفت مسجدسلیمان نیز دیداری 6 امتیازی است و بدون شک، با تمام قوا به این بازی خواهیم رفت و هرچه در توان داریم خواهیم گذاشت تا بانتیجه ای مطلوب، ماندمان را در لیگ یک حتمی کنیم.

گفتنی است راه آهن تهران با 33 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3za696

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه آهن مانع بلند پروازی یحیی در لیگ یک/ امتیازی حیاتی برای شاگردان دین محمدی
اختصاصی| کار بزرگ سیروس در تهران؛

واحد بخشی: آقای پاشازاده من را به راه‌آهن آورد
اختصاصی| بازیکن راه آهن تهران مطرح کرد؛

با پیروزی مقابل راه آهن، امیری مرد محبوب یزدی ها می شود؟
اختصاصی| وحدت در تهران شگفتی می‌آفریند؟؛