تاریخ انتشار: 1398/03/15 16:18
ماجرای بازداشت امتیاز باشگاه قشقایی چیست؟!
کد خبر: 97647

پای یک فقره چک ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی در میان است!

پدیده رقابت های لیگ یک بار دیگر و با خبری تکراری به صدر اخبار این مسابقات بازگشت.
پای یک فقره چک ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی در میان است!

پس از انتقال امتیاز برق جدید به مالکیت محمد علی تابع بردبار به قشقایی شیراز به مالکیت روح الله نجف پور پیش از شروع فصل گذشته،اما اختلاف حساب میان طرفین توسط نزدیکان شان کماکان ادامه دارد اما توسط شخص آن ها علنی نشده است!

اطرافیان نجف پور مالک قشقایی ادعای بدهی ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی به بردبار را دارند و نزدیکان بردبار نیز موضوع طلب یک میلیاردی بازیکنان سابق باشگاه برق جدید را ضمیمه طلب ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی شان می کنند.

چالشی که از همان ابتدا با اختلاف نظر جدی میان طرفین همراه بوده است و به اعتقاد دوستان نجف پور مالک قشقایی مباحث مربوط به تسویه بدهی به بازیکنان برق جدید بر عهده وی بوده و هیچ ارتباطی به بدهی مورد توافق ندارد و در طرف مقابل نیز یاران بردبار از ادامه مشکلات عدم تسویه بدهی به بازیکنان در دوره جدید برای ایشان سخن می گویند.

اما اصل و ریشه ماجرای خبر بازداشت یا توقیف امتیاز باشگاه قشقایی شیراز با استناد به حکم سازمان ثبت اسناد و املاک و فدراسیون فوتبال چیست؟!

ظاهرا فردی که چک برگشت خورده ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی مالک قشقایی را در اختیار دارد با مراجعه به سازمان ثبت اسناد و املاک خواستار توقیف سهام این باشگاه می شود و سازمان مربوطه نیز طی مکاتبه رسمی با متولیان فوتبال در ساختمان سئول موافقت این نهاد را در جهت ممانعت در مسیر فروش یا انتقال احتمالی این امتیاز می گیرند.

موضوعی که تعجب همکاران نجف پور را به دنبال داشته است که در میان املاک ثبت شده به نام وی در این سازمان،نظیر چند واحد آپارتمان و تعداد زیادی زمین،چرا این شخص پیگیر توقیف امتیاز قشقایی،رسانه ای کردن این موضوع و به حاشیه کشاندن این باشگاه پرهوادار شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت یکی از پرهوادارترین باشگاه های لیگ یکی در ادامه چه خواهد شد و آیا این حواشی بالاخره به پایان خواهد رسید؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj98a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افاضلی به لیگ دو سقوط نکرد/ جشن ماندگاری لب کارون
اروند 1 - قشقایی 0

تصاویر/ دیدار شاهین بوشهر و قشقایی شیراز
از نگاه دوربین عماد فقیه نژاد؛

تصاویر/ دیدار قشقایی شیراز و نود ارومیه
از نگاه دوربین مجتبی اسماعیل زاده؛