تاریخ انتشار: 1397/04/16 16:43
کد خبر: 139947

پاشازاده: بادران نیازی به ستاره ندارد/ این هفته با سپیدرود بازی می‌کنیم

سرمربی بادران تهران با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش از برگزاری اردوی آماده سازی در کرمانشاه خبر داد.
پاشازاده: بادران نیازی به ستاره ندارد/ این هفته با سپیدرود بازی می‌کنیم

 مهدی پاشازاده سرمربی بادران تهران در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی تیمش برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول به خبرنگار ما گفت: ما تمرینات خود را آغاز کردیم و حتی یک دیدار دوستانه با تیم ملی امید برگزار کردیم. ظرف امروز و فردا هم با اضافه شدن چند بازیکن فهرست ما برای فصل آینده تکمیل خواهد شد.

او درباره مشکلات تیمش در این مدت تصریح کرد: برخی از بازیکنان تمرین نداشتند و به لحاظ بدنی خیلی عقب تر از دیگران هستند. هماهنگی بازیکنان و رساندن آنها به فرم مطلوب یکی از مهمترین مشکلات ماست که طی روزهای آینده روی این مسئله بیشتر کار خواهیم کرد.

پاشازاده با ابراز رضایت از جذب بازیکنان موردنظرش گفت: تقریبا‌همه بازیکنانی را که مدنظر داشتیم جذب کردیم و تیم دلخواه خود را بسته ایم. ما هیچ وقت دنبال ستاره  نبودیم و می خواهیم یک تیم باشیم. همه بازیکنانی که به ما اضافه شده اند در لیگ دسته اول شاغل بوده اند و از تجربه کافی برخوردارند.

سرمربی بادران در مورد برنامه های آتی تیمش خاطرنشان کرد: تا پایان هفته در تهران تمرین می کنیم و احتمالا برای برگزاری اردو به کرمانشاه خواهیم رفت. ارتفاع ۲۸۰۰ متری و آب و هوای مطلوب این شهر علت اصلی انتخاب ما بوده است. ضمن اینکه دوشنبه یک بازی دوستانه هم با سپیدرود خداداد عزیزی برگزار خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmknb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های مهدی پاشازاده در مورد آخرین وضعیت بادران و چگونگی جذب بازیکنان+فیلم