تاریخ انتشار: 1395/12/06 20:04
کد خبر: 227023

مورینیو: بازی با روستوف فوق العاده سخت است

سرمربی منچستریونایتد از قرعه تیمش در لیگ اروپا راضی نیست و فکر می کند اخراج رانیری تصمیم اشتباهی بوده.
مورینیو: بازی با روستوف فوق العاده سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی، ژوزه مورینیو که در حمایت از کلودیو رانیری امروز با لباسی متفاوت به کنفرانس خبری آمده بود گفت: قرعه خوبی در لیگ اروپا نداریم. مسافت خیلی دور است و این بازی در زمان بدی برای ما اتفاق می افتد. روستوف بازی های زیادی در لیگ قهرمانان داشته و در گروه سختی بازی می کرد. آنها نتیجه خوبی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید کسب کردند. تیم آنها خیلی دفاعی و فیزیکی است. مربی روستوف را از زمانی که با اینتر مقابل روبین کازان بازی کردم می شناسم.

مورینیو در خصوص اخراج رانیری و حمایت از او گفت: من با پیراهنم که اسم او بر روی آن نوشته شده حرف می زنم، او مردی است که بهترین داستان را در تاریخ لستر نوشت. به نظرم ورزشگاه لستر باید به نام کلودیو رانیری نام گذاری شود. همه در دنیای فوتبال مخالف این تصمیم باشگاه هستند. اگر لستر فصل گذشته دوازدهم می شد هیچ اتفاقی نمی افتاد، اما متاسفانه رانیری چوب موفقیت خود را خورد.

فکر می کردم فصل گذشته که به عنوان مربی تیم قهرمان اخراج شدم اتفاق بزرگی افتاده بود، اما در مقایسه با این موضوعی ناچیز است.

سرمربی منچستریونایتد در خصوص وضعیت تیمش توضیح داد: کریک برای بازی روز یکشنبه در دسترس است. او به موقع زمین بازی را ترک کرد. مخیتاریان نمی تواند ما را همراهی کند و در خصوص جونز باید همچنان صبر کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrmbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو تایید کرد: دو غایب بزرگ یونایتد در فینال اتحادیه