تاریخ انتشار: 1395/10/26 19:21
کد خبر: 235695

100 دقیقه رویایی مهدی شریفی

بعد از پایان لیگ چهاردهم قهرمانی سپاهان با گل های حساس شریفی، کسی فکر نمی‌کرد قدم‌های بلند پدیده جوان لیگ انقدر زود متوقف شود.
100 دقیقه رویایی مهدی شریفی

و به نقل از آی اسپورت ، شریفی که لیگ چهاردهم دومین گلزن برتر لیگ شده بود، فصل پیش در سپاهان فقط سه گل زد، بعد به تراکتورسازی رفت و تا پایان فصل، یک بار توانست گل بزند. فصل جدید هم برای شریفی، با مصدومیتی طولانی آغاز شد اما او در کمترین زمان، بازگشت فوق العاده‌ای داشته و توانسته 6 امتیاز سرنوشت ساز برای تراکتورسازی بگیرد.

شریفی در سه بازی ابتدایی بعد بازگشت از مصدومیت، نتوانست موفق باشد اما بازی چهارم با نفت، گل اول را وارد دروازه تیم دایی کرد. هفته اول نیم فصل دوم و در خوزستان هم شریفی دقایق پایانی، گل سه امتیازی تراکتورسازی را زد. شریفی در این مسابقه، دقیقه 80 وارد زمین شده بود.

پدیده سابق و مهاجم ناکام فصل پیش لیگ، فقط 100 دقیقه لازم داشت تا ورق را به نفع خودش برگرداند. حالا او در روزهای افت و مصدومیت ادینیو، مهاجم ثابت تراکتورسازی شده و می‌خواهد سناریوی لیگ چهاردهم با سپاهان را تکرار کند. دو سال پیش، گل‌های شریفی برای سپاهان به ضرر تراکتورسازی تمام شد و جام را از تبریز به اصفهان برد. این فصل، شریفی می‌تواند با برگرداندن جام به تبریز همه چیز را جبران کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw9oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بهترین تیم میهمان تاریخ لیگ برتر