تاریخ انتشار: 1395/10/09 15:30
کد خبر: 239523

نقطه تاریک میناوند و خونه به خونه؛ خوش آمدی اما برای چه آمدی!

مهرداد میناوند هم اضافه شد به کسانی که اسم داشتند اما فقط همین و چیزی به تیم خونه به خونه اضافه نکردند، البته اضافه کاری کرده بود این بازیکن اسبق قرمزها، مقدمات محرومیت سه جلسه ای خونه به خونه!
نقطه تاریک میناوند و خونه به خونه؛ خوش آمدی اما برای چه آمدی!

به گزارش فرتاک ورزشی، مربی تیم خونه به خونه که بالاخره نفهمیدیم چه نفعی و بهره ای برای تیم داشت رفت و یکی دیگر آمد که از او کمتر اسم و رسم دارد ولی بهرحال تا یادمان هست حاشیه اش کمتر بوده است. علیرضا امامی فر پس از لئون استپانیان دومین مربی جدید کادر علیرضا مرزبان است که فقط نادر غبیشاوی و میثم رضاپور را از گروه فنی اول فصل خود دارد.

دستکم می دانیم امامی فر خیلی اهل این نیست که روز بازی تیمی که مربی آن هست، درباره پرسپولیس پست های هواداری بگذارد و به جای تمرکز روی تیمش به نمایش عشق و علاقه به تیم محبوب دوران بازی اش بپردازد.

میناوند را نخواستند و او رفت و پیامی هم دارد که می خوانید. :پیرو سوال ها و پیگیری های شما همراهان عزیزم لازم می دانم مطالبی را بیان کنم.

به هر حال در فوتبال حرفه ای رفت و آمدها طبیعی و اجتناب ناپذیر است، نمی شود انتظار داشت برای همیشه ماندنی شد و نرفت. قصه همکاری من و باشگاه محترم خونه به خونه امروز به آخر رسید و از طرف این تیم با بنده قطع همکاری شد. به هر ترتیب من اصول، عقاید و قوانینی در مسیر مربیگری خودم دارم که نمی توانم آنهارا زیر پا بگذارم و از خطوط قرمزم عبور کنم.

من حدودا دو سال در خدمت باشگاه خونه به خونه بودم و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را در کنار عزیزانم تجربه کردم. تشکر ویژه دارم از مردم شریف، خونگرم و محترم بابل که چیزی به جز لطف و محبت از آنها ندیدم و همیشه مهربانی و عشقشان شامل حالم بود‌. باشگاه خونه به خونه پتانسیل بالایی دارد و آرزوی قلبی من لیگ برتری شدن این تیم و شادی مردم بابل است‌. آرزوی موفقیت دارم برای همه دوستان خوبم،مدیر عامل مجموعه خونه به خونه، جناب آقای مرزبان که از او بسیار آموختم، رفیق همیشگیم علی کریمی، میثم رضا پور عزیز، بازیکنان،کادر فنی و سایر عوامل دوست داشتنی باشگاه.

من هنوز در ابتدای راه هستم و اهداف بزرگی در امر مربیگری دارم، در اولین فرصت باید کلاس های سطح(a) را پشت سر بگذارم و دانش خود را ارتقا دهم تا بتوانم به بهترین شکل به فوتبال کشورم و هموطنانم خدمت کنم.

به امید روزهای خوب برای شما که بهترین هستید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwj7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ میناوند از خونه به خونه جدا شد