تاریخ انتشار: 1395/07/28 17:04
کد خبر: 254623

انتقام علی دایی از وزیر

علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست مطبوعاتی امروز خود پیش از دیدار مقابل ذوب آهن به انتقاد از وزیر ورزش پرداخت
انتقام علی دایی از وزیر

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،دایی که برکناری‌اش از پرسپولیس را متوجه وزیر ورزش می‌داند درباره استعفای گودرزی گفت: نتایج ورزش گویاست و این اتفاق باید زودتر از این‌ها رخ می‌داد و به نظر من ایشان 3 سال دیر اقدام به کناره‌گیری کردند.

حرف‌های دایی در شرایطی است که وضعیت ورزش ایران در دوران تصدی محمود گودرزی آنقدرها هم نابسامان نبوده است و حتی در برخی از حوزه‌ها مثل خود فوتبال موفقیت‌های مناسبی در ورزش به چشم می‌آِید.

حرف‌های دیگر دایی در نشست به شرح زیر بود:

 

ذوب آهن را نبریم، کارمان سخت می شود

بعد از باخت بدی که مقابل پرسپولیس آوردیم می‌خواهیم آن شکست را جبران کنیم و مقابل ذوب‌آهن پیروز شویم. در حال حاضر فاصله تیم‌های چهارم تا دهم جدول فقط 3 امتیاز است و ما می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم وگرنه کارمان سخت می‌شود. امیدوارم در این بازی موفق شویم.

 

ذوب آهن روزبه روز بهتر می شود

ذوب‌آهن تیم بزرگ و خوبی است و همیشه جزو تیم‌های خوب ما بوده. امسال هم فصل را مثل 3 فصول گذشته بد شروع کرده اما این تیم روز به روز بهتر می‌شود. سپاهان را 2 بر صفر برده‌اند و با تمام احترامی که برای ذوب‌آهن قائلم می‌خواهیم که در این بازی سخت پیروز شویم.

 

مشکلات مالی نفت تهران

این مسائل را از مدیریت باشگاه بپرسید خیلی بهتر است اما مشکلات ما همانگونه که بوده هست و ادامه دارد و چیز خاصی حل نشده است.

 

گودرزی 3 سال دیر رفت

‌ فکر می‌کنم عملکردوزیر را می‌توان در نتایج ورزش ما در المپیک دید. با توجه به این شرایط مشکلاتی در ورزش به وجود آمد که نشاندهنده عملکرد وزیر است. وزیر ورزش 3 سال دیر استعفا کرد.

 

حضور در اردوی تیم ملی کاراته

همه کسانی که برای ورزش ما افتخارآفرینی می‌کنند قابل تقدیر هستند. هروی هم از دوستان قدیمی من است و ایشان از من خواست که به تیم ملی کاراته بروم که من هم سری به تمرین تیم ملی کاراته زدم. من برای تیم ملی کاراته آروز موفقیت می‌کنم. امیدوارم با دست پر و مدال‌های رنگین به ایران برگردند.  من با ترس و لرز به اردوی تیم ملی کاراته رفتم. چند روز می‌خواستم به اردوی تیم ملی کاراته بروم که امروز این امر میسر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zym9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش مردم به استعفای وزیر ورزش/ عکس