تاریخ انتشار: 1396/11/10 10:14
کد خبر: 162271

خبری که استقلالی ها با شنیدنش خوشحال می شوند!

برای وینفرید شفر انتخاب ترکیب اصلی استقلال در غیاب سرور جباروف و روزبه چشمی بسیار دشوار بود.
خبری که استقلالی ها با شنیدنش خوشحال می شوند!

بیم آن هم می‌رفت که پس از مصدومیتی که چشمی را از بازی با پارس جم محروم کرد و آسیب‌دیدگی که منجر به خروج جباروف در نیمه اول همین بازی از زمین شد، چنین شرایطی برای پیرمرد آلمانی رخ دهد اما در نهایت اعلام شد که این دو بازیکن به بازی با صنعت نفت آبادان می‌رسند و می‌توانند برای استقلال بازی کنند.

اگر چشمی و جباروف این بازی را از دست می‌دادند باید به پزشکان استقلال خرده می‌گرفتیم که در بازگرداندن این دو به شرایط ایده‌آل اهمال کرده‌اند اما هرچه بود جباروف و چشمی برای بازی سه‌شنبه آماده‌اند و می‌توانند استقلال را در این بازی مهم همراهی کنند.

اصولا در باشگاه استقلال مدتی است که کار بازگرداندن مصدومان به درستی انجام نمی‌شود و مشخص نیست که در این میان چه افرادی دچار سستی می‌شوند اما در ماجرای چشمی و جباروف ظاهرا خوب عمل شده یا ممکن است اساسا مصدومیت آنها جزیی بوده باشد که به سرعت بازگردانده شدند.

 به هرحال فارغ از مسائل پزشکی که مدتی است استقلال را به چالش کشیده، حضور دو بازیکن کلیدی می‌تواند آبی‌ها را در بازی بزرگ با صنعت نفت آبادان فارغ البال به مصاف رقیبی بفرستد که قصد دارد با برخورداری از امتیاز میزبانی خود را به فینال این رقابت‌ها برساند و احتمالا در آن بازی با برتری مقابل دیگر نماینده خوزستان صاحب جام شود.

با بودن این بازیکنان اما احتمال شکست استقلال کاهش می‌یابد. هرچند که اصولا در بازی‌های جام حذفی شانس و اقبال حرف اول را می‌زند و احتمال اینکه بازی به پنالتی کشیده شود بسیار است اما حضور کلیدی‌ها بخت پیروزی را افزایش می‌دهد.

به این ترتیب استقلال در قلب خط دفاع دوباره روزبه چشمی را قرار خواهد داد و منتظری نیمکت‌نشین خواهد شد و در خط میانی نیز اگر امید ابراهیمی و فرشید باقری را دو هافبک دفاعی تلقی کنیم، جباروف در کنار شجاعیان قرار خواهد گرفت تا زوج پشت مهاجمان استقلال را تشکیل دهند.

در وصف خصوصیات این دو بازیکن همین قدر کافی است که به کاهش تحرک خط میانی استقلال در غیاب جباروف اشاره کنیم.

چشمی هم هرگاه در قلب خط دفاع قرار گرفته با اینکه پست تخصصی‌اش نبوده اما عملکردی درخشان داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzwwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان آغاز نقل و انتقالات استقلال مشخص شد