تاریخ انتشار: 1398/01/09 10:25
کد خبر: 105296

ستاره کلیدی تاتنهام هم تیمی رونالدو می شود؟

به گزارش روزنامه انگلیسی میرر، درحالیکه تمایل منچستریونایتد به جذب توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی تاتنهام کاهش یافته، یوونتوس قصد دارد برای جذب او پیشنهادی 30 میلیون یورویی ارائه دهد.

با اینکه منچستریونایتد از مدتها پیش علاقه خود را به جذب توبی آلدرویرلد، مدافع 30ساله و ملی‌پوش بلژیکی تاتنهام اعلام کرده بود اما با توجه به اینکه از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ در ماه دسامبر، خط دفاعی این تیم وضعیت بهتری پیدا کرده، تمایل مدیران باشگاه یونایتد به جذب آلدرویرلد کاهش پیدا کرده و حالا روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید در این شرایط باشگاه یوونتوس برای جذب آلدرویرلد پیش‌قدم شده و قصد دارد پیشنهادی 30 میلیون یورویی به تاتنهام ارائه دهد.

در آغاز سال جاری میلادی، باشگاه تاتنهام بندی در قرارداد آلدرویرلد با این باشگاه را فعال کرد که به موجب آن، قرارداد ستاره بلژیکی با این باشگاه به صورت اتوماتیک تا سال 2020 تمدید شد. ولی این اقدام تاتنهام در عین حال فعال شدن بند آزادسازی 30 میلیون یورویی آلدرویرلد را به همراه داشت. به این ترتیب باشگاه‌های دیگر در فرصت نقل و انتقالات تابستان پیش رو می‌توانند با استفاده از این بند او را به خدمت بگیرند. بند جذابی که به گزارش میرر، یوونتوس قصد دارد از آن استفاده کند.

یوونتوس قصد دارد در تابستان پیش رو دو دفاع وسط جدید جذب کند. دفاع وسط‌هایی که باید بتوانند در بلندمدت جایگزین‌های مناسبی برای جورجیو کیه‌لینی، آندره‌آ بارزالی و لئوناردو بونوچی باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457veo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح جالب بلیچر ریپورت به بهانه پیروزی یونایتد+عکس