تاریخ انتشار: 1395/11/27 23:58
سرمربی سپیدرود مطرح کرد؛
کد خبر: 228872

نظرمحمدی: سر ما را در اراک بریدند/ فوتبالی در صدر ایستاده ایم

امروز سپیدرود در اراک باخت ولی همچنان صدرنشین می باشد.
نظرمحمدی: سر ما را در اراک بریدند/ فوتبالی در صدر ایستاده ایم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی برای سومین بار در این فصل اخراج شد.با وی گفتگویی انجام داده ایم که در ذیل می خوانیم:

*امروز شاهد یکی از بهترین و منطقی ترین بازیهای سپیدرود در بیرون از خانه بودیم ولی متاسفانه تیم داوری با قضاوت نادرستی که انجام دادند باعث شدند نتوانیم به حقمان برسیم.وقتی گل صحیح ما را قبول نمی کنند دیگر نمی دانم چه باید بکنم:مدافع آلومینیوم یک متر داخل دروازه بود کمک داور با چه منطقی گل صحیح ما را قبول نکرد؟کمک مربی اراکی ها به سمت داور چهارم حمله ور می شود و با من بحث می کند آن وقت من برای چه باید اخراج شوم؟

*از فدراسیون یک سوال دارم که چرا باید آقای زمانی ناظر این دیدار دو هفته پیاپی ناظر بازی تیم آلومینیوم باشد؟فقط امیدوارم جواب سوال من را بدهند.

*راجع به پنالتی که علیه ما شد نظری ندارم چون زاویه مناسبی نداشتم و باید فیلم بازی را ببینم.

*وقتی می بینند تیم ما ماههاست مالکی ندارد و پشتیبانی غیر از هوادار نداریم باید هم در حق ما اینطور کنند.بعد از بازی با خیبر و پارس جنوبی این سومین بازی در چند هفته اخیر می باشد که داوری ها علیه ما می باشد.هیچ کس نمی تواند ادعا کند که در این فصل حتی یک برد سپیدرود هم با کمک داوری بوده است.واقعا تیم مظلومی هستیم و نمی دانم دردم را باید به چه کسی بگویم؟

*تیم آلومینیوم اراک برای سقوط نکردن می جنگید و بازی سختی با این تیم داشتیم.عادلانه ترین نتیجه این دیدار باید مساوی میشد.

*متاسفانه شاهد فحاشی گسترده اراکی ها از دیروز بودیم که هنگام برف روبی بدترین فحاشی ها را نثار مردم رشت کردند و فیلم آن هم موجود است.امروز هم نود دقیقه بدترین فحاشی ها را کردند.حسین کعبی روی نیمکت بود ولی از شروع بازی به وی فحاشی کردند.متاسفانه کسی این مسائل را نمی بینند ولی در رشت ۱۵ هزار تماشاگر برای بازیهای سپیدرود می آید و عده ای اندک شروع به فحاشی می کنند همه روی آن زوم می کنند.امیدوارم آقای حسن زاده اتفاقات امروز اراک را ببیند.

*صحبت کردن راجع به مسئله مالکیت سپیدرود واقعا کسل کننده و لوث شده است.پیشنهاد می کنم مسئولان استانی و شهری خودشان را خسته نکنند.این همه تحمل کردیم باز هم تحمل کردیم.واقعا غیر از هوادار کسی را نداریم و صدرنشینی امروز ما مدیون این هواداران با معرفت می باشد که هیچ کجا ما را تنها نگذاشتند.

*تنها تیمی هستیم که فوتبالی در صدر هستیم و تمام موفقیت ما در داخل مستطیل سبز رقم خورده است.عواملی را نداریم که خارج از مستطیل سبز برای نتیجه گیری به ما کمک کنند.با این هواداران و بازیکنان متعصب و با معرفت و تدبیر کادرفنی تاکنون صدرنشین مانده ایم و تا آخر فصل هم با همین همدلی موفقیت خودمان را جشن می گیریم.

*بازی سختی با استقلال اهواز داریم و نباید گول موقعیت این تیم را در انتهای جدول بخوریم.فردا ریکاوری خواهیم داشت.روز جمعه نیز با توجه به پیش بینی بارش شدید برف در رشت استراحت خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد شنبه و یکشنبه در اطراف رشت زمین تمرین پیدا کنیم تا مثل بازی پارس جنوبی به مشکل برنخوریم.

*متاسفانه علی رغم هشدارهایی که داده بودیم در این بازی از موهبت هواداران بی بهره ایم.عده ای اندک به هدف خود رسیدند و باید از بزرگترین پشتوانه خود محروم باشیم.امیدوارم دیگر شاهد محرومیت هوادارانمان نباشیم.

*استقلال اهواز را می بریم و به ادامه راه موفقیت آمیز خود ادامه میدهیم.هواداران نگران نباشند و ما صدر جدول را از دست نمی دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459poo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاران نظرمحمدی مدعی صعود به لیگ برتر هستند، جدی بگیرید
اختصاصی/