تاریخ انتشار: 1396/01/04 20:10
کد خبر: 221200

نامه بیرانوند و ادعای داشتن طرفداران میلیونی تیم منصوریان

نامه بیرانوند و ادعای داشتن طرفداران میلیونی تیم منصوریان

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی محبوب بین ورزشکاران است و همین موضوع باعث شده تا بعضا اتفاقات بامزه، حواشی و جنجال‌های زیادی ایجاد کند. برخی از مهمترین اتفاقات اینستاگرام در سال 95 را در بانک ورزش مرور می‌کنیم.

 

بیرانوند که فوتبال خود را از تیم نفت آغاز کرده در پاسخ به این جمله دنیامالی که نفت طرفداری ندارد که از انتقال ناراحت بشود، خرداد 95 نامه‌ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

در پاسخ به صحبت های شما که گفته اید نفت طرفدار نداره باید بگویم که نفت تهران بالای 10 میلیون طرفدار داره. شما اگر بازی های نفت را دنبال کرده باشید مسلما وقتی که برای بازی های این تیم مثل بازی جام باشگاه های آسیا 30 هزار نفر به ورزشگاه آزادی می‌آیند پس این جمله، جمله صحیحی نیست ...

 

از طرفی تیم نفت 30 بازیکن با کیفیت دارد که با از هم پاشیدن این تیم چه کسی جوابگوی این بچه‌هاست. بنده به شخصه برای تیم ملوان و طرفدارانش احترام قائلم ولی ای کاش بودجه ای که برای خرید نفت گرفته شده صرف ارتقای کیفیت ملوان و کادرفنی این تیم شود که مسلما نتیجه بخش خواهد بود که انشاالله این تیم نه تنها سقوط نکند که مثل تیم خونه به خونه که واقعا برای ورود به لیگ تلاش می کند، با تلاش و صرف هزینه انشااله که نه تنها به لیگ برتر برسد که حتی مدعی قهرمانی شود.

 

sFnFceFrAUVQ


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459qq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چهارمین دروازبان ضعیف لیگ در راه استقلال
آمار ضعیف دروازبان مد نظر استقلال

روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس و هواداران است
شهاب کرمی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: طارمی همیشه بوی گل می دهد