تاریخ انتشار: 1400/11/26 23:51
12 بازی- سه گل,
کد خبر: 25796

کریم بنزما رسید اما؛ آمار امیدوارکننده نیست!

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید از نظر فردی آمار چندان خوبی در تقابل با پاری سن ژرمن ندارد.
کریم بنزما رسید اما؛ آمار امیدوارکننده نیست!

بالاخره موعد برگزاری دیدار حساس و سرنوشت ساز رئال مادرید و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان فرا رسیده است. کریم بنزما، مهاجم باتجربه لوس بلانکوس که در هفته های اخیر به علت آسیب دیدگی در ترکیب این تیم غایب بوده، بالاخره خود را به این دیدار مهم رساند و در ترکیب ثابت رئال مادرید نیز قرار گرفت.

اما کریم بنزما در دوران ورزشی خود در لباس لیون و رئال مادرید در مجموع 12 بار مقابل پاری سن ژرمن بازی کرده که هفت پیروزی، سه مساوی و دو شکست نصیب این بازیکن شده است. اما آمار فردی کریم بنزما چندان مساعد نیست و او در این 12 دیدار تنها سه بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل نیز ارسال کرده است.

از این سه پیروزی دو بار مرتبه با لباس رئال مادرید و در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در سال 2017 و یک بار نیز در ترکیب لیون و در سال 2007 رقم خورده است. البته کریم بنزما در دو تقابل رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سال 2015 به علت مصدومیت غایب بود که سهم تیم مادریدی از این دو مسابقه یک پیروزی و یک تساوی بود.

البته رئال مادرید در هفته های اخیر و در جریان انجام چهار مسابقه بدون کریم بنزما تنها سه بار موفق به گلزنی شده و امیدوار با تغییر این روند با حضور این ستاره باتجربه در ترکیب در دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45amlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم بنزما: کریس رونالدو مانع درخشش من نبود