تاریخ انتشار: 1402/04/23 21:24
کلین شیت تیم بدون شکست ، شکسته شد
کد خبر: 2696

شکست نیکاپارس چالوس و اشجاری . کار بزرگ شریعت نوین در مشهد

نیکا پارس چالوش در مشهد برابر شریعت نوین تن به شکست داد.
شکست نیکاپارس چالوس و اشجاری . کار بزرگ  شریعت نوین در مشهد

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از مشهد ؛ در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال کشور ، از هفته شانزدهم یک دیدار در مشهد برگزار شد که از عصر جمعه و از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه ثامن الائمه علیه السلام این شهر دو تیم شریعت نوین و نیکاپارس به مصاف هم رفتند .

 حسن اشجاری که به چالوسی ها از هفته چهارم اضافه شد ، روند بسیار خوبی را طی کرد و توانست با ثبت رکورد کلین شیت ، تیم شکست ناپذیر لیگ سه و گروه الف لقب بگیرد اما این روند را شاگردان آتی تورک در هفته شانزدهم در مشهد از وی گرفتند و با دو گل موفق شدند نیکاپارس چالوس را در هفته ای  که اشجاری نیاز مبرم به پیروزی داشت ، با شکست بدرقه کنند .

شکست نیکایی ها برای اولین بار پس از اضافه شدن حسن اشجاری این تیم را ۲۵ امتیازی در همان رده چهارم نگه داشت  تا این تیم همچنان امیدوار به مصاف دو بازی باقیمانده لیگ سه برود.

شایان ذکر است دو گل شریعت را رضا فاتح ابتدا در دقیقه ۳۰ و احسان محروقی در دقیقه ۶۹ روی اشتباه مسلم گلر و خط دفاعی میهمان به ثمر برسانند .

نیکاپارس که پس از دریافت دو گل خورده مخصوصا در نیمه دوم رو به بازی هجومی اورده بود ، موفق شد یک خطای پنالتی از میزبان بگیرد.  اما این موقعیت هم در دقیقه ۸۰ برای یاران اشجاری به هدر رفت .

مشهد : مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d9o3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دبل مشهدی ها مبنی بر تقابلی دیگر در لیگ سه

آتی تورک برای برد به مصاف سرخپوشان می رود
جدالی حساس برای جبران و بالانشینی