تاریخ انتشار: 1397/02/15 12:06
کد خبر: 149200

قریشی: خونه به خونه در دیدار با استقلال نشان داد که خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد

مدافع خونه‌به‌خونه می‌گوید تیمش مقابل استقلال با وجود بضاعت کم بهترین نمایش را داشته است.
قریشی: خونه به خونه در دیدار با استقلال نشان داد که خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد

 محمد قریشی در مورد بازی فینال جام‌حذفی مقابل استقلال می‌گوید: علاوه بر آنکه مصدوم و محروم زیادی داشتیم یکشنبه هم یک بازی سخت در لیگ یک را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم به لیگ‌برتر صعود کنیم. در این بازی با نمایشی که مقابل استقلال داشتیم ثابت کردیم که حق‌مان بیشتر از این‌هاست و خونه‌به‌خونه با بضاعتی که در این بازی داشت نشان داد که خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد.

از او در مورد عملکردش سوال می‌کنیم که او اینطور پاسخ می‌دهد: خدا را شکر در این فصل در اکثر بازی‌ها در هر پستی که مربیان من را به میدان فرستادند از من رضایت کامل داشتند و همین موضوع من را خوشحال و راضی کرده است. معتقدم اگر می‌خواهی به لیگ‌برتر بروی باید توانایی‌هایت را افزایش دهی و برای همین من در این فصل هرچه در توان داشتم گذاشتم و امیدوارم که به چشم آمده باشم.

وی در خصوص صعود نساجی و بالا نیامدن تیم خونه‌به‌خونه به لیگ‌برتر هم گفت: اینکه یک تیم مازندرانی بعد از سال‌ها به لیگ‌برتر صعود کرده که برای همه مازنی‌ها افتخار است و من هم از این موضوع خوشحالم اما چه بهتر می‌شد که تیمی که در آن بازی می‌کردم به لیگ‌برتر صعود می‌کرد. به مردم قائمشهر بابت حضورشان در لیگ‌برتر تبریک می‌گویم.

مدافع خونه‌به‌خونه در رابطه با تاثیر صعود این تیم به لیگ‌برتر و نتیجه فینال جام‌حذفی می‌گوید: مطمئنا اگر ما به لیگ‌برتر صعود می‌کردیم روی نتیجه این بازی تاثیرگذار می‌شد کمااینکه خونه‌به‌خونه باتوجه به اتفاقات ابتدای هفته در این بازی نمایش خوبی داشت و اگر صعودمان در لیگ‌برتر هم قطعی می‌شد مطمئنا نگاه مردم، هواداران و بازیکنان به این بازی خاص می‌شد و می‌توانستیم به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم که نشد. ان‎شاءالله در آینده بابل و تیمش به حق واقعی‌اش خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45geq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه سبزپوشان اصفهانی برای بازی با استقلال