تاریخ انتشار: 1398/06/07 16:11
ادعای مارکا
کد خبر: 89900

افشای جزئیات قرارداد کیلور ناواس با پی اس جی

کیلور ناواس گلر رئال مادرید در آستانه پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن قرار دارد.
افشای جزئیات قرارداد کیلور ناواس با پی اس جی

روز گذشته ابتدا نشریه لا ناسیون کاستاریکا ادعا کرد که کیلور ناواس با پی اس جی به توافق رسیده و سپس منابع اسپانیایی تایید کردند که دروازه بان سرشناس رئال راهی باشگاه پاریسی خواهد شد.

ناواس دو ماه پیش با پی اس جی و مدیر ورزشی وقت این باشگاه به توافق رسیده بود ولی پس از ورود لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی، این توافق باطل شد با این حال چند روز پیش بود که بار دیگر شایعاتی مبنی بر جدایی ناواس از رئال و انتقال او به پی اس جی منتشر شد که واکنش منفی زیدان را به دنبال داشت و او اعلام کرد که نمی تواند رئال را بدون کیلور تصور کند.

در نهایت روز گذشته ناواس به زیدان اطلاع داد که با پی اس جی به توافق نهایی رسیده و از رئال خواهد رفت. طبق ادعای مارکا، قرارداد ناواس با پی اس جی سه ساله به ارزش 15 میلیون یورو خواهد بود؛ ضمن اینکه او سالانه شش میلیون یورو نیز دستمزد دریافت خواهد کرد؛ با این تضمین که سنگربان شماره یک باشگاه خواهد بود.

همچنین به جای او "آرئولا"، گلر فعلی پی اس جی به صورت قرضی و یک ساله راهی رئال می شود. هدف رئال این است که سال بعد، "لونین"، دروازه بان اوکراینی خود را که به وایادولید قرض داده است  بازگردانده و او ذخیره تیبو کورتوا شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jxam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دمبله به پی اس جی پاسخ رد داد