تاریخ انتشار: 1396/01/16 20:22
اختصاصی| باحضور پرشور رشتی ها در ورزشگاه؛
کد خبر: 219124

فرار یاران نظرمحمدی از بحران با گل کاپیتان حق‌شناس

تیم فوتبال مس کرمان در بازی حساس این هفته‌ی خود متاسفانه با یک قضاوت ضعیف روبرو شد تا بازی سخت خود را در نهایت واگذار کند و کار صعود خود را در چهار هفته‌ی آتی لیگ یک به شدت گره زد.
فرار یاران نظرمحمدی از بحران با گل کاپیتان حق‌شناس

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته‌ی سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه عضدی میهمان تیم سپیدرود رشت بود. مطابق آنچه که پیش‌بینی هم می‌شد بازی با حملات و فشار میزبان آغاز شد ولی دفاع منطقی و خوب مسی‌ها اجازده نداد که دروازه‌ی مس در این حملات گزند جدی ببیند.

اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه‌ی 10 با ضربه‌ی سر بازیکنان سپیدرود برروی دروازه‌ی مس ایجاد شد که این ضربه با اختلاف کم به بیرون رفت.

در حالی که نیمه‌ی اول بازیکنان مس بیشتر توپ را در میانه‌ی میدان دنبال می‌کردند اما آنچه که مایه‌ی نگرانی بود قضاوت داور این بازی یعنی شاهو اصلانی بود که کاملا تحت تاثیر جو ورزشگاه و حدود ده هزار تماشاگر سپیدرود قرار گرفته بود و با نوع سوت‌های خود به نوعی جریان بازی را در اختیار این تیم قرار می‌داد.

با این حال بازیکنان مس به خصوص در 15 دقیقه‌ی پایانی نیمه‌ی اول روی دروازه‌ی میزبان تحرکاتی انجام دادند و حتی در دقیقه‌ی 40 بازی تیر دروازه‌ی این تیم را با شوت علی یونسی به لرزه درآوردند.

در نیمه‌ی دوم بازی در حالی که علی فرهنگ یک توپ ربایی سالم را انجام داد داور مسابقه مطابق سوت‌های جهت دار خود در نیمه‌ی اول خطای بازیکن مس را اعلام کرد تا در ادامه همان توپ در محوطه‌ی جریمه‌ی مس تبدیل به ضربه‌ی پنالتی شود.

علیرضا ابراهیمی با خطا برروی بازیکن سپیدرود به این تیم یک ضربه‌ی پنالتی داد تا در دقیقه‌ی 58 سهیل حق‌شناس برای سپیدرود گل‌زنی کند.

بعد از این گل میزبان رو به کنترل بازی آورد و تیم مس بیشتر در زمین حریف توپ را به گردش در آورد و موقعیت‌های گلزنی نیز برای خود ساخت.

اصلانی داور این مسابقه که کاملا پیروزی تیم سپیدرود را ترجیح می‌داد در دو صحنه مشکوک در محوطه‌ی جریمه‌ی میزبان از اعلام پنالتی به سود تیم مس خودداری کرد تا نقش اول این بازی مهم باشد.

در روزی که مس کارش گره خورده بود، در نهایت نتوانست راه دروازه‌ی میزبان را در این بازی پیدا کند و با یک گل این بازی مهم و سرنوشت‌ساز را باخت تا کار صعود خود را در چهار بازی آینده مشکل کند.

در حالی که مس با صدر جدول 6 امتیاز و با تیم دوم 5 امتیاز فاصله دارد، تنها 4 بازی برای جبران امتیازات خود زمان دارد که باید هر چهار بازی را با نتیجه‌ی عالی به پایان برساند و منتظر سایر اتفاقات در بازی‌های دیگر باشد تا شانس خود را برای صعود ارزیابی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kmgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض شدید باشگاه مس کرمان به داور بازی با سپیدرود
اختصاصی| داور نتیجه بازی را رقم زد؟؛