تاریخ انتشار: 1396/08/15 11:33
اختصاصی| مس در خانه به تیمی رحم نکرده؛
کد خبر: 174972

پیش بازی مس رفسنجان-برق جدید؛ جدال سخت بهترین خط دفاعی با یاران سامره

دو تیم مس رفسنجان و برق جدید از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی مس رفسنجان-برق جدید؛ جدال سخت بهترین خط دفاعی با یاران سامره

 دو تیم مس رفسنجان و برق جدید شیراز درحالی به مصاف هم خواهند رفت که این بازی، اولین تقابل رسمی یکدیگر محسوب می‌شود و باتوجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، باید شاهد بازی درگیرانه‌ای از سوی دو تیم باشیم و قطعا چالش اصلی هر دو تیم، کیفیت پائین چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس است که به ضرر هر دو تیم خواهد بود.

مس رفسنجان در 5 بازی اخیر خود در لیگ، دو پیروزی کسب کرده است و در دو بازی نیز مقابل حریفان متوقف شده است یک بازی نیز با شکست به پایان رسانده است. اکثر بازیهایی که مس رفسنجان یک طرف آن قرار گرفته، کم گل به پایان رسیده است. رفسنجانی‌ها به غیر از بازی با آلومینیوم اراک که دو گل زده‌اند، دیگر نتوانستند بیش از یک گل به حریفان خود بزنند. نکته جالب درخصوص مس آن است که این تیم در یک دیدار خانگی خود فقط شکست خورده است و در دو بازی قبلی خانگی خود، موفق شده به پیروزی دست یابد و در بازی با برق جدید، در فکر هتریک در پیروزی‌های خانگی است.

در آن سو اما برق جدید قرار دارد که یکی از بهترین تیم‌هایی است که از لحاظ ساختار دفاعی، در رتبه بسیار بالایی قرار دارد. برق جدید از 11 بازی 5 گل دریافت کرده است و آنها در فاز هجومی نیز بسیار خطرناک هستند. آنها دو بار گلی که دریافت کردند، گل زده‌اند و در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و باتوجه به شناختی که از دو تیم مس و برق داریم، نباید به این بازی پرگل از آب در آید و تیمی پیروز خواهد شد که از حداقل‌ترین موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - نادر فتح اللهی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - نیما دلاوری - حامد محمودی - علی اکبر حیدرنیا - محمدحسین کریم زاده - علی مرزبان - حسین رسولی - امیرحسین موسی زاده

برق جدید: مهرداد بشاگردی - مجید بهروزی - وحید جلالی نیا ، پوریا زارع - پوریا آریاکیا - سعید خردمند - مجید جلالی فر - سیامک کوهنورد - رضا فیروززاده - مجتبی زارعی - رسول بهاروندی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xklx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در تقابل با کرمانی‌ها؛ کفه ترازو به سمت نساجی سنگینی کرد!
به بهانه پیروزی مقابل مس رفسنجان؛

دلیل نیمکت‌نشینی دو مهره اصلی مس مقابل نساجی چه بود؟!
اختصاصی| ترکیب مس، ترکیب بازنده‌ای بود؛

طلسم شکست نساجی برای مس دو ساله شد
اختصاصی| نساجی پیروز مطلق جدال با مس در وطنی؛